Aktuality
Jak pandemie proměnila evropský trh práce
Během pandemie covid-19 došlo k výrazné proměně poptávky po dovednostech na trhu práce v ČR i v celé Evropě. Vyplývá to z nástroje Cedefopu pro analýzu poptávky po profesích a dovednostech v online inzerci práce Skills-OVATE.
Zveme vás na webinář o rozvoji kariérových kompetencí
Rozvoj kariérových kompetencí je důležitým předpokladem pro dlouhodobou uplatnitelnost na trhu práce. Na webináři se zaměříme na možnosti zjišťování kariérových kompetencí u žáků, studentů a klientů.
Vypravili jsme se do škol, které doučují navzdory epidemické situaci
Školy mají plné ruce práce se zvládáním hybridní výuky, kterou přinesla další vlna covidové pandemie. Přestože se personální a časové možnosti mnohdy zhoršují, doplňkový vzdělávací program pro rozšíření znalostí žáků pokračuje, nyní v rámci Národního plánu obnovy.
Otevíráme výukovou laboratoř Virtuální škola
Ve výukové laboratoři je ke stažení sedm lekcí k tématům, která hýbou světem a žáci se na nich mohou učit pochopit znalosti z různých předmětů. Lekce jsou určeny hlavně pro 2. stupeň základních škol.
Naše projekty
Státní těsnopisný ústav
STÚ koordinuje výuku předmětů písemná a elektronická komunikace, psaní na klávesnici a těsnopis na středních školách; organizuje soutěže pro žáky středních škol a je zkušební institucí pro státní zkoušky z grafických disciplín.
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Rámcové vzdělávací programy
Rámcové vzdělávací programy tvoří obecně závazný rámec pro tvorbu školních vzdělávacích programů škol všech oborů vzdělání v předškolním, základním, základním uměleckém, jazykovém a středním vzdělávání.
Vzdělávací programy a webináře
Připravujeme5. listopadu 2024, 09:00–13:30 Nezdravé hraní digitálních her dospívajícími a jeho diagnostika
17. září 2025, 9:00–12:00 První psychická pomoc aneb možnosti krizové intervence v kontextu třídy a školy
W
|
Lidé NPI ČRMgr. et Mgr. Radek MelicharRadek Melichar, tiskový mluvčí NPI, je kolega s bohatou profesní minulostí. V oblasti PR a komunikace prošel korporátní oblastí, centrálními institucemi státní správy, neziskovým sektorem i mediálními agenturami. Podle jeho vlastních slov, aby „poznal co nejvíc odstínů a faset PR práce a komunikace“. A jak se mu líbí pracovat u nás v NPI? |
Multimediální obsah
Dobrou školu dělá silná vize
Jak se stát dobrým ředitelem školy? A co všechno obnáší být opravdovým pedagogickým lídrem? Ředitel NPI Ivo Jupa si na toto důležité téma povídá s Pavlem Škramlíkem, ředitelem Soukromé sportovní základní školy v Litvínově. |
Videa |