Sdílení a reflexe na téma čtenářská gramotnost na II. stupni ZŠ
Typ vzdělávacího programu: Intervize (konzultace)
Cíl vzdělávacího programu:
Účastníci získají zajímavé tipy na osvědčené didaktické postupy a aktivizační metody pro rozvoj čtenářské gramotnosti žáků. Získají inspiraci k využití nových metod práce s knihou a k rozvoji čtenářské gramotnosti u svých žáků, budou moci mezi sebou sdílet to, co funguje i různá úskalí zvolených metod.
Anotace vzdělávacího programu:
Intervize je určena především pro pedagogy českého jazyka a literatury, kteří vnímají potřebu sdílet příklady inspirativní praxe. V rámci intervize/konzultace budou účastníci sdílet své zkušenosti, osvědčené didaktické postupy a principy při zavádění prvků čtenářské gramotnosti do výuky, které podpoří rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků na 2. stupni ZŠ. Intervize bude cílena především na dílny čtení. V úvodu se zaměříme na teoretické základy a konkrétní přístupy k organizaci čtenářských dílen: · co je cílem, · jak vypadají - jejich konkrétní struktura, · jaká jsou specifika smyslových a intuitivních čtenářů, · jaká jsou možná témata lekcí, tj.: - jak naučit žáky vnímat a mluvit o knize, - o hlavních i vedlejších postavách, - o prostředí, - o jazyku, - čím je pro knihu vypravěč/autor, - jak mluvit s dětmi o vztahu já a kniha.
Území: Havlíčkův Brod, Žďár n. Sázavou
Číslo programuA316-95-242-242-INT-05 Kód programuA316 |
|
Garant
Mgr. Monika Vrbová
775 885 539
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
3. prosince 2024, 15:00–18:00
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|