Aktuality
Projekt Podpora kurikulární práce škol vypracoval analýzu dostupných otevřených vzdělávacích zdrojů
Analýza byla provedena s důrazem na saturaci všeobecně vzdělávacích předmětů v mateřských, základních a středních školách.
Elektronické přihlášky na SŠ krok za krokem
Tisková zpráva MŠMT: Navýšení počtu přihlášek, prioritní seřazení škol a snazší přístup k informacím o přijetí – to vše přinese digitalizace přijímacího řízení na střední školy.
ICT revize: Připravujeme workshopy pro sborovny
Využijte možnost proškolení pedagogického sboru vaší školy. Pomůžeme vám v oblasti rozvoje digitálních kompetencí ve výuce přímo na míru vašemu školnímu vzdělávacímu programu.
Národní zpráva o realizaci druhého cyklu Mezinárodního výzkumu dospělých
Výzkum PIAAC je unikátní příležitostí získat kvalitní a mezinárodně srovnatelná data o dovednostech dospělých obyvatel ve věku 16 až 65 let.
Naše projekty
Státní těsnopisný ústav
STÚ koordinuje výuku předmětů písemná a elektronická komunikace, psaní na klávesnici a těsnopis na středních školách; organizuje soutěže pro žáky středních škol a je zkušební institucí pro státní zkoušky z grafických disciplín.
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Rámcové vzdělávací programy
Rámcové vzdělávací programy tvoří obecně závazný rámec pro tvorbu školních vzdělávacích programů škol všech oborů vzdělání v předškolním, základním, základním uměleckém, jazykovém a středním vzdělávání.
Vzdělávací programy a webináře
Připravujeme |
Lidé NPI ČRMgr. et Mgr. Radek MelicharRadek Melichar, tiskový mluvčí NPI, je kolega s bohatou profesní minulostí. V oblasti PR a komunikace prošel korporátní oblastí, centrálními institucemi státní správy, neziskovým sektorem i mediálními agenturami. Podle jeho vlastních slov, aby „poznal co nejvíc odstínů a faset PR práce a komunikace“. A jak se mu líbí pracovat u nás v NPI? ![]() |
Multimediální obsah
Učitelem v době umělé inteligenceNa lednové DIGI roadshow jsme hovořili o digitální rovnováze a kolega Ondřej Neumajer nám prozradil, jaké strategie mohou učitelé a učitelky uplatnit, aby si uchovali duševní zdraví a aby je zároveň jejich práce naplňovala. |
Videa |