Aktuality
Snídaňové kluby mění české školy: Nová příručka NPI ukazuje, jak na to
Snídaňové kluby se stávají nedílnou součástí českých škol. Přicházíme s druhým vydáním metodické příručky, která školám poskytuje podrobný návod, jak snídaňové kluby zavádět.
V listopadu vystoupíme na veletrhu středních škol Schola Pragensis
Schola Pragensis představuje prestižní veletrh pražských středních škol, který každoročně pomáhá desítkám tisíc studentů s výběrem jejich další školy. Letos se veletrh bude konat od 21. do 23. listopadu v pražském Kongresovém centru.
Instituce spojují síly pro rovný přístup a kvalitní vzdělávání
K Memorandu o spolupráci v ukončování etnické segregace ve školství se připojilo také Ministerstvo pro místní rozvoj. V rámci memoranda se MŠMT spolu s partnery zavázalo poskytovat cílenou podporu zřizovatelům škol v lokalitách, které jsou nejvíce ohroženy možnou segregací.
Jaké jsou klíčové aktivity Národního metodického kabinetu v novém školním roce
Národní metodický kabinet pokračuje v podpoře českých škol při implementaci revidovaného kurikula. Mezi jeho hlavní činnosti patří tvorba ilustrativních vzdělávacích materiálů, systematické další vzdělávání učitelů a rozvoj učících se komunit.
Pomozte nám vylepšit nový web Digitalizace RVP
Na začátku školního roku jsme připravili novou verzi webu zaměřeného na digitální vzdělávání v základních a středních školách. Chtěli byste nám pomoct s jeho testováním?
Pokusné ověřování vzdělávání podle rámcového vzdělávacího programu Lyceum
Cílem nového oboru vzdělání je nabídnout budoucím žákům středních škol studium v obecně odborném oboru, který bude připravovat na širší oborovou orientaci a současně na studium na vysoké škole v prostředí moderního kurikula.
Skills Intelligence: nástroj pro odhalování budoucích kvalifikačních potřeb
Jaké kvalifikace budou v budoucnosti na trhu práce nejžádanější? A které dovednosti budou pracovníci potřebovat? Odpovědi přináší projekce budoucích kvalifikačních potřeb, které na celoevropské úrovni vytváří Cedefop.
Zahájili jsme druhý ročník kvalifikačního studia Lídr školy
Dvouletou cestu ke splnění kvalifikačních předpokladů a osvojení pedagogického leadershipu má nyní před sebou 72 nových studentů a studentek.
Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?
Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.
Švédské odborné vzdělávání přehledně
Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.
Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol
Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.
Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání
Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?
Strana 1 z 32