Aktuality
Vyhlašujeme výběrové řízení na pracovní pozice členů pracovních skupin pro revize RVP ZV
Národní pedagogický institut České republiky hledá pracovníky pro užší tvůrčí i širší konzultační skupiny revizí Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Vzdělávací nabídka středních a vyšších odborných škol pro školní rok 2022/2023 v ukrajinštině
Vydali jsme informace v ukrajinském jazyce o učebních a studijních oborech otevíraných v následujícím školním roce na středních a vyšších odborných školách v České republice v rozdělení podle krajů.
Začalo veřejné připomínkování Hlavních směrů revize RVP ZV
Expertní panel, ve kterém jsou zastoupeni učitelé, ředitelé, akademici a zástupci oborových asociací ve vzdělávání, připravil dokument Hlavní směry revize Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Naše projekty
Státní těsnopisný ústav
STÚ koordinuje výuku předmětů písemná a elektronická komunikace, psaní na klávesnici a těsnopis na středních školách; organizuje soutěže pro žáky středních škol a je zkušební institucí pro státní zkoušky z grafických disciplín.
Rámcové vzdělávací programy
Rámcové vzdělávací programy tvoří obecně závazný rámec pro tvorbu školních vzdělávacích programů škol všech oborů vzdělání v předškolním, základním, základním uměleckém, jazykovém a středním vzdělávání.
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Vzdělávací programy a webináře
Připravujeme21.4.2026, 5.5.2026. (on-line), 26.5.2026., 11.6.2026 Průvodce strategickým a akčním plánováním
N
|
Lidé NPI ČRMgr. et Mgr. Radek MelicharRadek Melichar, tiskový mluvčí NPI, je kolega s bohatou profesní minulostí. V oblasti PR a komunikace prošel korporátní oblastí, centrálními institucemi státní správy, neziskovým sektorem i mediálními agenturami. Podle jeho vlastních slov, aby „poznal co nejvíc odstínů a faset PR práce a komunikace“. A jak se mu líbí pracovat u nás v NPI? ![]() |
Multimediální obsah
Umělá inteligence jako příležitostV ostravském Centru PANT jsme diskutovali o tom, jak může AI přispět ke kvalitnímu vzdělávání, usnadnit práci učitelům, podpořit rozvoj dovedností žáků a pomoci rodičům lépe navigovat své děti v digitálním světě. |
Videa |