Aktuality
Záznam debaty: Proč začít s ICT revizemi již nyní
Účastníci živě streamované debaty se věnovali tématům, která v současné době zajímají ředitele a učitele základních škol v souvislosti se zaváděním revidovaných rámcových vzdělávacích programů.
Nabídka vzdělávání – nové webináře projektu APIV B
Připravili jsme pro vás nová témata informačně-vzdělávacích programů, které jsou určeny pro pedagogické pracovníky všech stupňů škol.
Startuje nový seriál podcastů k tématu kybernetické bezpečnosti
Nový seriál KYBcast bude srozumitelnou formou prezentovat témata kybernetické bezpečnosti související se školním prostředím.
Tým NPI ČR spustil od února twitterový účet
Prostřednictvím twitteru budeme zveřejňovat aktuality pro novináře, pedagogické pracovníky a odborníky v oblasti vzdělávání.
Naše projekty
Státní těsnopisný ústav
STÚ koordinuje výuku předmětů písemná a elektronická komunikace, psaní na klávesnici a těsnopis na středních školách; organizuje soutěže pro žáky středních škol a je zkušební institucí pro státní zkoušky z grafických disciplín.
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Rámcové vzdělávací programy
Rámcové vzdělávací programy tvoří obecně závazný rámec pro tvorbu školních vzdělávacích programů škol všech oborů vzdělání v předškolním, základním, základním uměleckém, jazykovém a středním vzdělávání.
Vzdělávací programy a webináře
Připravujemeříjen 2025 - červen 2026 Studium k výkonu specializované činnosti - koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií
|
Lidé NPI ČRMgr. et Mgr. Radek MelicharRadek Melichar, tiskový mluvčí NPI, je kolega s bohatou profesní minulostí. V oblasti PR a komunikace prošel korporátní oblastí, centrálními institucemi státní správy, neziskovým sektorem i mediálními agenturami. Podle jeho vlastních slov, aby „poznal co nejvíc odstínů a faset PR práce a komunikace“. A jak se mu líbí pracovat u nás v NPI? |
Multimediální obsah
Škola pomáháJak motivovat děti se speciálními vzdělávacími potřebami ke vzdělávání? Co je metoda instrumentálního uvědomování a jak ji lze využívat v praxi? Jak navnadit rodiče těchto dětí ke spolupráci? To jsme byli zjistit ve SŠ a ZŠ Havířov-Šumbark pro děti a žáky se speciálními potřebami. |
Videa |