U kulatého stolu 8. února jsme hovořili o výběru, nákupu a vyúčtování digitálních učebních pomůcek z prostředků NPO.

Základní rámec i metodickou podporu MŠMT představila vedoucí Oddělení podpory digitálního vzdělávání Anna Stočesová Martinková.

Petr Polívka, koordinátor IT guru, sítě odborných poradců, na konkrétních příkladech vysvětlil, jak mohou IT guru pomoci školám s výběrem a jakým technickým a jiným hlediskům je potřeba při rozhodování věnovat pozornost.

Markéta Benešová, ředitelka pražské ZŠ Bítovská, nám nabídla zkušenosti z vlastní školy.


Pod odkazy v popisu videa naleznete užitečné materiály metodické podpory na stránce edu.cz a inspirativní videoukázky využití digitálních pomůcek při výuce.


EU NPO MSMT

Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více