Zveme Vás na závěrečnou konferenci projektu Podpora krajského akčního plánování, která se koná 22. září v pražském hotelu DUO.

Zveme Vás ke sledování příběhů, jejichž hlavními hrdiny je 1006 středních a vyšších odborných škol, 14 krajských týmů a pracovníci projektu, kteří jim šest let poskytovali datovou a metodickou podporu a osobní i online pomoc.

Závěrečná panelová diskuse začne psát nové stránky příběhu budoucího využití akčního plánování ve vzdělávání. Zúčastní se jí za Strategii 2030+ Arnošt Veselý, Ústřední školní inspektor ČR Tomáš Zatloukal, náměstek hejtmana Jihomoravského kraje Jiří Nantl, ředitel NPI Ivo Jupa, představitelé MŠMT a obsahová manažerka projektu Antonie Ondrouchová.

Více informací o programu, představení jednotlivých aktérů a odkaz na registraci najdete na webové stránce projektové konference.

Sdílejte příběh s námi a pokračujte v něm dál – na setkání se těší projektový tým P-KAP.

Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více