Webinář „Jak pečovat o wellbeing pedagogů a žáků a nastolit ve škole atmosféru důvěry“ pořádá 21. září od 13 hodin projekt Podpora krajského akčního plánování NPI.

Stres a chybějící pocit bezpečného prostředí ve škole negativně ovlivňuje proces učení žáků. Horší studijní výsledky jsou rovněž zaznamenávány ve třídách, kde učí stresovaní a frustrovaní pedagogové (nemluvě o riziku jejich fluktuace či syndromu vyhoření). Webinář nabídne konkrétní kroky, jak cíleně a dlouhodobě podpořit wellbeing na středních školách, stranou nezůstane ani téma digitálního wellbeingu, které při současných možnostech využívání digitálních technologií při online i prezenční výuce nabývá na aktuálnosti.

Podrobnosti o akci a registrace

Další aktuality

08. duben 2025

Mezinárodní den Romů a rovný přístup ke vzdělávání

MŠMT a NPI připravily tematický vzdělávací materiál „Síla romských příběhů: Jak obohatit výuku a školní prostředí“, který byl rozeslán školám po celé republice.

Číst více

07. duben 2025

Konference k bezpečnosti ve školách: Prevence a zvládání mimořádných situací ve školách

Na krajském pracovišti NPI v Liberci proběhla 1. dubna 2025 odborná konference zaměřená na bezpečnost ve školách.

Číst více

03. duben 2025

Odhalit problémy se čtením dospělých pomůže příručka pro vzdělavatele

Každý čtvrtý dospělý v Česku má závažné problémy s porozuměním textu. Jak těmto lidem pomoci v rámci vzdělávání a poradenství? Návod přináší publikace zaměřená na rozpoznávání problémů se čtením u dospělých.

Číst více

27. březen 2025

MŠMT vyhlašuje pilotní ověřování modelových školních vzdělávacích programů

Iniciativa má pomoci základním školám s přechodem na revidovaný Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání a poskytnout zpětnou vazbu pro finální úpravy modelových dokumentů.

Číst více

26. březen 2025

Zapojme všechny – Pomůcky do výuky pro práci učitele v heterogenní třídě

V návaznosti na publikaci Desatero úspěšné práce s heterogenní třídou jsme pro vás připravili sérii pomůcek a praktických tipů určených pro přímou práci učitele v heterogenních kolektivech.

Číst více