Webinář „Jak pečovat o wellbeing pedagogů a žáků a nastolit ve škole atmosféru důvěry“ pořádá 21. září od 13 hodin projekt Podpora krajského akčního plánování NPI.

Stres a chybějící pocit bezpečného prostředí ve škole negativně ovlivňuje proces učení žáků. Horší studijní výsledky jsou rovněž zaznamenávány ve třídách, kde učí stresovaní a frustrovaní pedagogové (nemluvě o riziku jejich fluktuace či syndromu vyhoření). Webinář nabídne konkrétní kroky, jak cíleně a dlouhodobě podpořit wellbeing na středních školách, stranou nezůstane ani téma digitálního wellbeingu, které při současných možnostech využívání digitálních technologií při online i prezenční výuce nabývá na aktuálnosti.

Podrobnosti o akci a registrace

Další aktuality

13. srpen 2025

Maďarské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání v Maďarsku.

Číst více

10. srpen 2025

Kurz NPI získal prestižní ocenění CADUV 2025 za nejlepší e-learning

E-learningový kurz Dítě s náročným chováním a úloha vychovatelů byl oceněn za kvalitu vzdělávání a inovativní přístup. Ocenění potvrzuje, že kurz splňuje vysoké mezinárodní standardy v designu i odbornosti a reflektuje pečlivý vývojový proces založený na spolupráci expertů.

Číst více

22. červenec 2025

Veřejná konzultace pomohla vylepšit návrh kurikula pro základní školy speciální

V rámci veřejné konzultace, která probíhala od 19. února do 31. března 2025, jsme prostřednictvím informačního systému, strukturovaného dotazníku a jinými cestami získali celkem 190 podnětů.

Číst více

26. červen 2025

Belgie zavádí profesní orientaci do školního kurikula

Belgie v roce 2024 zavedla ve všech školách Německojazyčného společenství rámcový plán profesní orientace. Žákům a žákyním umožňuje už v raném věku poznat svět práce.

Číst více

20. červen 2025

V sérii konferencí jsme představili revizi kurikula pro předškolní a základní vzdělávání

Šestnácti odborných konferencí k aktuálním změnám v rámcových vzdělávacích programech se zúčastnilo téměř 3 200 pedagogických pracovníků a pracovnic.

Číst více