Cílem soutěže je podpořit rozvoj kariérového poradenství a vzdělávání, sbírat příklady dobré praxe a inspirovat kariérové poradce v České republice i v Evropě v jejich práci.

Centrum Euroguidance ČR, které od července 2021 působí v NPI ČR, vyhlásilo další ročník Národní ceny kariérového poradenství. Do soutěže se mohou přihlásit organizace (školy, úřady práce, firmy i neziskové organizace) i jednotlivci (kariéroví, výchovní a další poradci) s aktivitami, které pomáhají rozvíjet kariérové poradenství dětí, mládeže i dospělých a mohou sloužit jako inspirace ostatním. Může jít o projekty, služby i jednorázovou aktivitu, např. informační a online nástroj, publikaci, výzkum, studentskou práci nebo vzdělávací akci v neformálním vzdělávání.

Termín podání přihlášek je 24. října 2021. Výherci získají možnost zúčastnit se zahraničního vzdělávacího kurzu nebo konference.

Vyhlášení výsledků Národní ceny kariérového poradenství proběhne na konferenci 30. listopadu 2021. Oceněné příspěvky budou součástí evropské databáze dobré praxe, budou publikovány na webu Euroguidance a vyjdou ve sborníku.

Další informace a přihlášení

Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více