Konference se uskuteční 19. října, má za cíl zahájit veřejnou diskusi k Hlavním směrům revize RVP ZV.

Akce proběhne 19. října od 16 do 18 hodin online formou. Její součástí bude moderovaná diskuse se zástupci panelu, do které se můžete zapojit.

Program konference

  1. Oficiální zahájení
  2. Představení klíčových bodů Hlavních směrů revize RVP ZV a postupu práce
  3. Veřejná diskuze za účasti garantů klíčových oblastí

Jak se registrovat a zúčastnit

Na stránkách k revizi RVP ZV naleznete formulář. K vyplnění stačí jméno, příjmení a e-mail. Nejpozději 15. 10. 2021 vám na e-mail, který jste nám nechali ve formuláři, přijdou všechny důležité informace o tom, jak se připojit a také jak se případně zapojit do diskuse se zástupci panelu.


Web: Velké revize RVP ZV

Manual ZOOM

Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více