Systémový projekt APIV A realizuje pilotní ověření dvoudenního vzdělávacího modulu Case management ve školské praxi II. 

Modul prohloubuje potřebné znalosti a dovednosti pedagogických pracovníků škol/ŠZ pro vedení případu dítěte, kterému je potřeba ve škole věnovat zvýšenou pozornost. Je zaměřen především na komunikaci a spolupráci s institucemi a organizacemi, které se v rámci školského systému se školou setkávají, např. Střediska výchovné péče, OSPOD, neziskové organizace, ŠPZ apod. 

Účastníci se seznámí s možnostmi analýzy sociální situace konkrétního dítěte a plánováním postupu intervence. Nahlédnou principy analýzy konkrétní kazuistiky a výběr a interpretaci potřebných informací k realizaci případové práce. Seznámí se s procesními kroky v rámci plánování navazujících intervencí. Naučí se vytvářet standardizované písemné výstupy (zprávy, úkoly, oznámení). Na konkrétních příkladech si osvojí nutné poznatky pro praxi. Rovněž si osvojí  principy vedení rozhovoru s účastníky v případu (rodič, dítě, úředník OSPOD, soudkyně, policista). V praktické části účastníci zpracují zadaný úkol a představí  jeho řešení s využitím vybraných metod.  

Cílovou skupinou, kterou oslovujeme, a které nabízíme proškolení v rámci pilotního ověření, jsou zejména výchovní poradci, metodici prevence, speciální pedagogové, ale i další pedagogičtí pracovníci škol a ŠZ. 

Kdy: 

9. a 10. 12. 2021 v čase 9.30 – 17.00 prostřednictvím online platformy Zoom. Účast je zdarma.

Přihlásit se můžete do 7. 12. 2021 zde: https://objednavky.nuv.cz/detail/32-projekt-apiv-a-akcni-plan-inkluzivniho-vzdelavani/1864-case-management-ve-skolske-praxi-ii. V případě potřeby kontaktujte koordinátorku Mgr. Michaelu Pechačovou: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.


Logolink OP VVV


Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více