Rozvoj kariérových kompetencí je důležitým předpokladem pro dlouhodobou uplatnitelnost na trhu práce. Na webináři se zaměříme na možnosti zjišťování kariérových kompetencí u žáků, studentů a klientů. 

Webinářem vás provedou lektoři Libor Komárek, Martin Navrátil a Eva Štefková.

  • Libor Komárek představí přístupy k poznávání kariérových kompetenci a vlastní praktický nástroj pro jejich zjišťování, který je inspirací pro všechny, kdo rozvíjejí kariérové kompetence.
  • Zástupci Moravskoslezského paktu Martin Navrátil a Eva Štefková nasdílejí dobrou praxi podpory kariérových poradců na základních školách v rozvoji kariérových kompetencí (Career Management Skills – CMS) žáků, jaký má tato podpora dopad na školy a jakým způsobem se snaží jejich rozvoj měřit u žáků.

Webinář se koná 27. ledna od 15 do 17 hodin online na platformě MS Teams.

Přihlaste se přes registrační formulář. Link k přihlášení vám bude zaslán den před konáním webináře.

REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ

Více informací

Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více