Do živě streamované debaty jsme pozvali ředitele a metodiky ICT ze základních škol, kteří se podělí o své zkušenosti se zaváděním nové informatiky a digitálních kompetencí do výuky.

Můžete načerpat inspiraci a dozvědět se o úspěších, ale i o nezdarech a o tom, na co si dát pozor. Budeme také diskutovat, proč a jak začít s přípravou co nejdříve, zejména pokud jde o vedení školy.

Nenechte si ujít příležitost zeptat se hostů debaty, kterými jsou:

  • Alena Bačíková – ředitelka ZŠ Františka Kupky v Dobrušce
  • Martina Raiserová – ředitelka ZŠ a MŠ Střílky
  • Jiří Dvořák – ředitel ZŠ Lesní Liberec
  • Daniela Růžičková – Národní pedagogický institut České republiky
  • Josef Dašek – moderátor, tajemník DigiKoalice

Debata se bude konat 3. února od 15 hodin.

Zúčastnit se můžete zdarma, bez nutnosti registrace.

Živý přenos na YouTube

Své dotazy můžete pokládat během živého vysílání do chatu. Dotazy, na které během debaty nestihneme odpovědět, zodpovíme později.

Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více