NPI ČR Pardubice pořádá dvoudenní online konferenci s cílem podpořit vnímání digitálních kompetencí v revidovaných rámcových vzdělávacích programech jako průřezové součásti každého oboru vzdělávání a nabídnout konkrétní náměty k jejich ukotvení do ŠVP.

Jak začlenit digitální kompetence do všech vzdělávacích oborů, jak učit informatické myšlení, robotiku či programování a samozřejmě také jak promítnout změny RVP ZV v oblasti ICT do školního vzdělávacího programu základní školy? Odpovědi nabídne celostátní online konference s konkrétně a prakticky zaměřenými workshopy, které jsou zacílené na obsah a tvorbu školního vzdělávacího programu a ukázky dobré praxi při výuce informatiky.

Konference se koná 10.–11. března 2022.

Podrobnosti o konferenci včetně anotace workshopů a registrace na společnou plenární část i do jednotlivých workshopů najdete na webu revize.edu.cz.

Konference proběhne v prostředí ZOOM. Kapacita workshopů je omezená na 30 účastníků, online účast na plenární části je bez omezení.

Více informací

Registrace

Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více