Ve dvou živě streamovaných debatách 7. a 8. března budeme s našimi hosty hovořit o digitalizaci mateřských a základních škol.

Diváci mohou pokládat otázky do chatu. Na otázky budeme odpovídat přímo v živém vysílání. Ty, které nestihneme, zodpovíme písemně.

Účast je zdarma, bez nutnosti registrace.


PRO MATEŘSKÉ ŠKOLY: pondělí 7. března 2022 – od 16:00

Našimi hosty budou:

  • Lucie Gregůrková – vedoucí Oddělení digitálního vzdělávání, MŠMT
  • Martina Běťáková – vedoucí Oddělení podpory škol, MŠMT
  • Vlasta Tesařová – ředitelka MŠ V zahradě, Liberec
  • moderuje Josef Dašek – DigiKoalice, NPI ČR

PRO ZÁKLADNÍ ŠKOLY: úterý 8. března 2022 – od 16:00

Našimi hosty budou:

  • Lucie Gregůrková – vedoucí Oddělení digitálního vzdělávání, MŠMT
  • Martina Běťáková – vedoucí Oddělení podpory škol, MŠMT
  • Roman Ziegler – ředitel 8. ZŠ Most
  • moderuje Josef Dašek – DigiKoalice, NPI ČR

Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více