Tématem webináře 17. března bude zejména to, jak postupovat při přijímání a začleňování žáků cizinců do základní školy. Webinář je zdarma.

Účastníci webináře budou seznámeni s nejdůležitějšími částmi informačního materiálu MŠMT Vzdělávání ukrajinských dětí v ČR.

Lektorkou je odborná spolupracovnice NPI ČR PhDr. Jitka Kendíková, ředitelka ZŠ J. Gutha-Jarkovského a Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského v Praze. Lektorka bude sdílet praktické příklady ze své aktuální praxe. V závěru kurzu bude prostor pro diskuzi a dotazy účastníků.

Webinář připravil Národní pedagogický institut České republiky v rámci podpory pedagogických pracovníků vzdělávající žáky cizince.

Bude se konat 17. března 2022 od 15.00 do 16.30 hodin v prostředí MS Teams.

Přihlášení

Další informace

Webinář je ZDARMA.


Easter

Další aktuality

16. prosinec 2024

48 škol na cestě k modernímu vzdělávání

V říjnu jsme zahájili program adresné podpory, do něhož bylo vybráno 48 škol z celé České republiky. Cílem je pomoci s inovacemi školních vzdělávacích programů a dlouhodobě podpořit rozvoj škol.

Číst více

11. prosinec 2024

Konference Strategie 2030+

Dne 12. prosince 2024 se uskuteční konference, kterou každoročně pořádá Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy. Konference zhodnotí posuny vzdělávací politiky v ČR a představí priority na další období.

Číst více

10. prosinec 2024

Dánsko zavádí nový typ střední odborné školy

Dánsko přichází s novým typem gymnázia, které má přilákat mladé lidi k odbornému vzdělávání. Kromě přípravy studujících na trh práce navíc otevírá dveře k dalšímu studiu.

Číst více

06. prosinec 2024

Připravili jsme návrh inovace oborové soustavy

Návrh připravený ve spolupráci s MŠMT reaguje na dynamické změny na trhu práce a nové společenské výzvy spojené se středoškolským vzděláváním.

Číst více

05. prosinec 2024

Představujeme Mapu spádovosti, nový nástroj pro rodiče, školy i odborníky

Mapa spádovosti je novým nástrojem, který umožňuje snadno a rychle zjistit spádovou školu podle konkrétní adresy nebo přehledně zobrazit rozdělení spádových oblastí jednotlivých škol ve městech.

Číst více