Národní pedagogický institut České republiky hledá pracovníky pro užší tvůrčí i širší konzultační skupiny revizí Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

Expertní panel MŠMT zveřejnil k připomínkování text Hlavní směry revize Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Po jeho dokončení a projednání MŠMT bude zahájena tvorba vlastního RVP ZV.

Pro zajištění kvality procesu revize RVP ZV budou ustaveny pracovní skupiny jako odborná platforma spolupracovníků a konzultantů. Skupiny budou pracovat na základě zadání vycházejícího z finálního textu Hlavní směry revize RVP ZV.

 

V rámci užších tvůrčích skupin a oponentních skupin vzniknou:

  • pracovní skupiny pro jednotlivé vzdělávací oblasti a průřezová témata 
  • pracovní skupiny koordinační a koncepční

Přihlášky je možné zasílat do 30. 4. 2022.

Členové těchto skupin budou finančně odměňováni. Uchazeči, kteří nebudou do tvůrčích skupin vybráni, budou mít možnost stát se členy širších konzultačních skupin.

 

V rámci širších konzultačních skupin vzniknou:

  • pracovní skupiny pro jednotlivé vzdělávací oblasti a průřezová témata
  • pracovní skupina koncepční

Přihlášky je možné zasílat do 31. 5. 2022.

Členové širších konzultačních skupin nebudou honorováni.

Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více