S komunitou dobrovolníků GUG.cz jsme uspořádali online setkání DigiDay Ukrajina s praktickými tipy pro technické řešení výuky ve vícejazyčné třídě.

Online setkáním provázeli Pavel Hodál a Lenka Urbanová.

Program:

  • Jan Štěpánek: NPI ČR pro Ukrajinu (8:30)
  • Václav Maněna: Překladače ve vaší kapse (20:15)
  • Pavel Hodál: Centrální správa chromebooků (41:25)
  • Miroslav Dvořák: Nástroje Microsoftu (nejen) v ukrajinštině (1:00:50)
  • David Hawiger: Model Portable Apps (1:23:10)
  • Eliška Pilíková: Závěrečné netechnické okénko (1:41:50)

 

Přehrát video


GUG.cz je komunita dobrovolníků, která vzdělává Česko v digitálních dovednostech.

Další aktuality

02. září 2025

Příručka pro školy: Jak se stát centrem celoživotního učení

Jak systematicky rozvíjet další vzdělávání a stát se tak centrem celoživotního učení? Nová publikace pomáhá středním odborným školám připravit plán rozvoje celoživotního učení a převést ho do konkrétních kroků pomocí akčního plánování.

Číst více

01. září 2025

Česko 2035: pomalý nárůst expertů a stárnutí

Český trh práce čeká v příštím desetiletí pomalý růst zaměstnanosti. Hlavními výzvami jsou stárnutí populace a nedostatek vysoce kvalifikovaných pracovníků. Prognóza Cedefopu také odhaluje, které sektory porostou a kde může dojít k nerovnováze.

Číst více

13. srpen 2025

Maďarské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání v Maďarsku.

Číst více

10. srpen 2025

Kurz NPI získal prestižní ocenění CADUV 2025 za nejlepší e-learning

E-learningový kurz Dítě s náročným chováním a úloha vychovatelů byl oceněn za kvalitu vzdělávání a inovativní přístup. Ocenění potvrzuje, že kurz splňuje vysoké mezinárodní standardy v designu i odbornosti a reflektuje pečlivý vývojový proces založený na spolupráci expertů.

Číst více

22. červenec 2025

Veřejná konzultace pomohla vylepšit návrh kurikula pro základní školy speciální

V rámci veřejné konzultace, která probíhala od 19. února do 31. března 2025, jsme prostřednictvím informačního systému, strukturovaného dotazníku a jinými cestami získali celkem 190 podnětů.

Číst více