S komunitou dobrovolníků GUG.cz jsme uspořádali online setkání DigiDay Ukrajina s praktickými tipy pro technické řešení výuky ve vícejazyčné třídě.

Online setkáním provázeli Pavel Hodál a Lenka Urbanová.

Program:

  • Jan Štěpánek: NPI ČR pro Ukrajinu (8:30)
  • Václav Maněna: Překladače ve vaší kapse (20:15)
  • Pavel Hodál: Centrální správa chromebooků (41:25)
  • Miroslav Dvořák: Nástroje Microsoftu (nejen) v ukrajinštině (1:00:50)
  • David Hawiger: Model Portable Apps (1:23:10)
  • Eliška Pilíková: Závěrečné netechnické okénko (1:41:50)

 

Přehrát video


GUG.cz je komunita dobrovolníků, která vzdělává Česko v digitálních dovednostech.

Další aktuality

05. listopad 2024

AI vstupuje na pracoviště: co na to pracovníci?

Umělá inteligence mění evropský trh práce. Jak se k ní staví samotní pracovníci? Jejich pohled na problematiku zjišťoval Cedefop v šetření zaměřeném na dovednosti v oblasti umělé inteligence.

Číst více

04. listopad 2024

Snídaňové kluby mění české školy: Nová příručka NPI ukazuje, jak na to

Snídaňové kluby se stávají nedílnou součástí českých škol. Přicházíme s druhým vydáním metodické příručky, která školám poskytuje podrobný návod, jak snídaňové kluby zavádět.

Číst více

01. listopad 2024

V listopadu vystoupíme na veletrhu středních škol Schola Pragensis

Schola Pragensis představuje prestižní veletrh pražských středních škol, který každoročně pomáhá desítkám tisíc studentů s výběrem jejich další školy. Letos se veletrh bude konat od 21. do 23. listopadu v pražském Kongresovém centru.

Číst více

31. říjen 2024

Instituce spojují síly pro rovný přístup a kvalitní vzdělávání  

K Memorandu o spolupráci v ukončování etnické segregace ve školství se připojilo také Ministerstvo pro místní rozvoj. V rámci memoranda se MŠMT spolu s partnery zavázalo poskytovat cílenou podporu zřizovatelům škol v lokalitách, které jsou nejvíce ohroženy možnou segregací.

Číst více

24. říjen 2024

Jaké jsou klíčové aktivity Národního metodického kabinetu v novém školním roce

Národní metodický kabinet pokračuje v podpoře českých škol při implementaci revidovaného kurikula. Mezi jeho hlavní činnosti patří tvorba ilustrativních vzdělávacích materiálů, systematické další vzdělávání učitelů a rozvoj učících se komunit.

Číst více