Sledujte živě streamovanou debatu s řediteli několika vybraných škol, kteří se s vámi podělí o vlastní zkušenosti se zaváděním výuky nové informatiky a digitálních kompetencí.

Zajímá vás, jak na ICT revize ve školách zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona? Sledujte diskusi s řediteli, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti. Dozvíte se nejen úspěšné příběhy a inspirace, ale i o nezdarech a na co si dát pozor.

Diskuse se bude konat ve středu 4. května 15.00–16.00.


Hosté:

  • Milena Tunkerová, ředitelka ZŠ 1. máje Kroměříž
  • Barbora Hodíková, ředitelka ZŠ Orlí, Liberec
  • Daniela Růžičková, Národní pedagogický institut České republiky
  • Renata Votavová, Národní pedagogický institut České republiky

Diváci mohou pokládat otázky do chatu. Na otázky budeme odpovídat přímo v živém vysílání. Na co nestihneme odpovědět ve vysílání, zodpovíme písemně.

Účast je zdarma, bez nutnosti registrace.

Další aktuality

02. září 2025

Příručka pro školy: Jak se stát centrem celoživotního učení

Jak systematicky rozvíjet další vzdělávání a stát se tak centrem celoživotního učení? Nová publikace pomáhá středním odborným školám připravit plán rozvoje celoživotního učení a převést ho do konkrétních kroků pomocí akčního plánování.

Číst více

01. září 2025

Česko 2035: pomalý nárůst expertů a stárnutí

Český trh práce čeká v příštím desetiletí pomalý růst zaměstnanosti. Hlavními výzvami jsou stárnutí populace a nedostatek vysoce kvalifikovaných pracovníků. Prognóza Cedefopu také odhaluje, které sektory porostou a kde může dojít k nerovnováze.

Číst více

13. srpen 2025

Maďarské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání v Maďarsku.

Číst více

10. srpen 2025

Kurz NPI získal prestižní ocenění CADUV 2025 za nejlepší e-learning

E-learningový kurz Dítě s náročným chováním a úloha vychovatelů byl oceněn za kvalitu vzdělávání a inovativní přístup. Ocenění potvrzuje, že kurz splňuje vysoké mezinárodní standardy v designu i odbornosti a reflektuje pečlivý vývojový proces založený na spolupráci expertů.

Číst více

22. červenec 2025

Veřejná konzultace pomohla vylepšit návrh kurikula pro základní školy speciální

V rámci veřejné konzultace, která probíhala od 19. února do 31. března 2025, jsme prostřednictvím informačního systému, strukturovaného dotazníku a jinými cestami získali celkem 190 podnětů.

Číst více