Dubnové online setkání učitelů, ředitelů a organizací podporujících ve školách rozvoj digitálního vzdělávání bylo určené pro mateřské školy.

Národní pedagogický institut České republiky v rámci aktivit platformy DigiKoalice pořádá jednou za dva měsíce online akci, na které se potkávají učitelé a ředitelé škol s organizacemi (firmy, neziskovky, VŠ) podporujícími rozvoj digitálního vzdělávání.

Během 90 minut dubnového setkání se na akci podařilo zájemcům představit nespočet inspirací pro předškolní vzdělávání.

Záznam úvodu setkání a sekce pro učitele

Záznam ze sekce pro vedení škol


Více informací o celé akci i prezentace vystupujících najdete na webu DigiKoalice

Další aktuality

13. srpen 2025

Maďarské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání v Maďarsku.

Číst více

10. srpen 2025

Kurz NPI získal prestižní ocenění CADUV 2025 za nejlepší e-learning

E-learningový kurz Dítě s náročným chováním a úloha vychovatelů byl oceněn za kvalitu vzdělávání a inovativní přístup. Ocenění potvrzuje, že kurz splňuje vysoké mezinárodní standardy v designu i odbornosti a reflektuje pečlivý vývojový proces založený na spolupráci expertů.

Číst více

22. červenec 2025

Veřejná konzultace pomohla vylepšit návrh kurikula pro základní školy speciální

V rámci veřejné konzultace, která probíhala od 19. února do 31. března 2025, jsme prostřednictvím informačního systému, strukturovaného dotazníku a jinými cestami získali celkem 190 podnětů.

Číst více

26. červen 2025

Belgie zavádí profesní orientaci do školního kurikula

Belgie v roce 2024 zavedla ve všech školách Německojazyčného společenství rámcový plán profesní orientace. Žákům a žákyním umožňuje už v raném věku poznat svět práce.

Číst více

20. červen 2025

V sérii konferencí jsme představili revizi kurikula pro předškolní a základní vzdělávání

Šestnácti odborných konferencí k aktuálním změnám v rámcových vzdělávacích programech se zúčastnilo téměř 3 200 pedagogických pracovníků a pracovnic.

Číst více