Využijte možnost proškolení pedagogického sboru vaší školy. Pomůžeme vám v oblasti rozvoje digitálních kompetencí ve výuce přímo na míru vašemu školnímu vzdělávacímu programu.

A jaké workshopy jsme pro vás připravili?

Digitální kompetence a jak na ně

Workshop v rozsahu 4 hodin je určen pedagogickým sborům škol. Účastníci si v různých aktivitách propojí kvalitu využívání digitálních technologií ve výuce s rozvojem digitálních kompetencí, budou hledat možnosti napojení klíčových digitálních kompetencí na obsah předmětů a vyzkouší si, co to znamená mít společný plán (ŠVP) k rozvoji digitálních kompetencí žáků ve škole.

Digitální kompetence pro vaše ŠVP

Workshop v rozsahu 4 hodin poskytuje účastníkům prostor pro společné plánování školní strategie. Školní týmy budou rozklíčovávat digitální kompetence do jednotlivých aktivit, které jsou zaměřené na odpovídající výstupy v různých předmětech. V rámci workshopu se pracuje s ŠVP školy, na které workshop probíhá. Tento workshop je určen školám, které již mají za sebou základní workshop a chtějí si ověřit, jak se jim povedlo zapracovat změny z nového RVP do ŠVP.



ai sborovna


EU NPO MSMT

Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více