Z prvního ročníku projektu Úřednický čin roku vzešlo jedenáct oceněných. U odborné poroty zabodoval v kategorii Týmová podpora také tým designu služeb NPI ČR, vedený Matějem Bacovským.

 

Malá skupina dokázala připravit redesign klíčových webových platforem pro učitele na základě výzkumu uživatelských potřeb. Za sebou už má například i spuštění informačního webu vedemeskolu.npi.cz a s ním souvisejících služeb pro ředitelky a ředitele českých škol.

Dobrý design služeb zaměřený na potřeby uživatelů dnes rozhoduje o úspěchu a neúspěchu online aplikací i offline produktů. Specialisty na uživatelskou zkušenost a design ale dosud mezi úředníky státu najdete jen výjimečně. Jednou z takových výjimek je tým Národního pedagogického institutu,“ komentují svou volbu pořadatelé.

Tým kromě Matěje Bacovského tvoří Josef Kocurek, Katarína Pribylová, Adam Melničák, Jan Kotek, Ondřej Štěpán, Anna Puchovská, Lea Belejová a Tomáš Hájek.


Úřednický čin roku vyhlašuje Sekce pro státní službu Ministerstva vnitra ČR spolu s neziskovou organizací Byro. Porota vybírala ze 130 nominovaných.


urednicky cin roku 2023

Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více