Hledáme kolegyně a kolegy do tvůrčích týmů pro aktualizaci Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Přihlásit se můžete do 18. září 2022.

Nabídka je určená učitelům s kvalifikací pro mateřské školy a učitelům připravujícím budoucí učitele mateřských škol.

 

Přihlaste se pomocí formuláře, do kterého přiložíte svůj životopis.

 

Požadujeme:

  • odpovídající kvalifikaci
  • praxi v oboru minimálně 3 roky
  • schopnost komunikace a práce v týmu, kreativitu
  • znalost práce v online prostředí
  • schopnost přijetí konsenzu

Výhodou bude, pokud:

  • se orientujete v RVP PV
  • se podílíte na tvorbě nebo úpravě ŠVP
  • máte zkušenosti s inovativními přístupy v předškolním vzdělávání
  • máte předchozí zkušenosti s tvorbou kurikulárních dokumentů
  • jste již spolupracovali s NPI ČR (NÚV nebo VÚP)
  • jste aktivní v asociacích či jiných odborných platformách pro předškolní vzdělávání

 


 

Více informací

 


 

RVP

Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více