Dvouletou cestu ke splnění kvalifikačních předpokladů a osvojení pedagogického leadershipu má nyní před sebou 72 nových studentů a studentek.

 

Kvalifikační studium je zaměřené na vyučování pedagogickému leadershipu. Umožní studentkám a studentům stát se ve škole nejen někým, kdo zajišťuje administrativu, ale také vedoucím s vizí a koordinátorem změn pro budoucnost dětí i školy samotné. Po Kristýně Sovinské povede Lídra školy nová garantka studia Tereza Halouzková.


  • Délka studia: 2 roky
  • Forma studia: 179 h prezenčně, 36 h e-learning, 35 h stáže
  • Místo konání: Praha
  • Akreditace: G39-05-14-221

Další informace o studiu


Všem účastníkům přejeme hodně úspěchů.


Fotografie ze setkání 24. září 2024 v NPI v Praze

lidr skoly 2024 001

lidr skoly 2024 002

Další aktuality

27. leden 2025

Informace k přijímacím zkouškám na střední školy naleznete na našich webových stránkách

Připravili jsme pro vás užitečné materiály k letošním přijímacím zkouškám. Zaměřili jsme se také na žáky a žákyně v heterogenní třídě.

Číst více

23. leden 2025

Školní manažer kvality: co přispívá k lepší odborné škole?

„U nás žáci prezentují za odměnu,“ říká manažer pro kvalitu na střední odborné škole, kde se stalo zajišťování kvality prioritou. Co lze udělat pro to, aby absolventi na svou školu vzpomínali v dobrém a uchazeči v ní viděli perspektivu?

Číst více

23. leden 2025

STAS předvídá dovednosti a poptávku po odborném vzdělávání

Nový nástroj pro krátkodobé prognózy pomáhá včas předvídat trendy v oblasti dovedností. Tvůrcům politik a odborníkům ve vzdělávání umožňuje efektivně reagovat na chování trhu práce.

Číst více

15. leden 2025

Nový portál usnadní školám práci s rámcovými vzdělávacími programy

Národní pedagogický institut spustil v lednu 2025 moderní portál pro prohlížení a tvorbu rámcových vzdělávacích programů.

Číst více

14. leden 2025

MŠMT a NPI připravily největší změnu ve vzdělávání za posledních 20 let

Nové rámcové vzdělávací programy pro předškolní a základní vzdělávání (RVP PV a RVP ZV) definují hlavní cíle, obsah vzdělávání, očekávané výsledky učení a dovednosti, které by měli děti a žáci získat v jednotlivých stupních vzdělávání.

Číst více