Dvouletou cestu ke splnění kvalifikačních předpokladů a osvojení pedagogického leadershipu má nyní před sebou 72 nových studentů a studentek.

 

Kvalifikační studium je zaměřené na vyučování pedagogickému leadershipu. Umožní studentkám a studentům stát se ve škole nejen někým, kdo zajišťuje administrativu, ale také vedoucím s vizí a koordinátorem změn pro budoucnost dětí i školy samotné. Po Kristýně Sovinské povede Lídra školy nová garantka studia Tereza Halouzková.


  • Délka studia: 2 roky
  • Forma studia: 179 h prezenčně, 36 h e-learning, 35 h stáže
  • Místo konání: Praha
  • Akreditace: G39-05-14-221

Další informace o studiu


Všem účastníkům přejeme hodně úspěchů.


Fotografie ze setkání 24. září 2024 v NPI v Praze

lidr skoly 2024 001

lidr skoly 2024 002

Další aktuality

16. prosinec 2024

48 škol na cestě k modernímu vzdělávání

V říjnu jsme zahájili program adresné podpory, do něhož bylo vybráno 48 škol z celé České republiky. Cílem je pomoci s inovacemi školních vzdělávacích programů a dlouhodobě podpořit rozvoj škol.

Číst více

11. prosinec 2024

Konference Strategie 2030+

Dne 12. prosince 2024 se uskuteční konference, kterou každoročně pořádá Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy. Konference zhodnotí posuny vzdělávací politiky v ČR a představí priority na další období.

Číst více

10. prosinec 2024

Dánsko zavádí nový typ střední odborné školy

Dánsko přichází s novým typem gymnázia, které má přilákat mladé lidi k odbornému vzdělávání. Kromě přípravy studujících na trh práce navíc otevírá dveře k dalšímu studiu.

Číst více

06. prosinec 2024

Připravili jsme návrh inovace oborové soustavy

Návrh připravený ve spolupráci s MŠMT reaguje na dynamické změny na trhu práce a nové společenské výzvy spojené se středoškolským vzděláváním.

Číst více

05. prosinec 2024

Představujeme Mapu spádovosti, nový nástroj pro rodiče, školy i odborníky

Mapa spádovosti je novým nástrojem, který umožňuje snadno a rychle zjistit spádovou školu podle konkrétní adresy nebo přehledně zobrazit rozdělení spádových oblastí jednotlivých škol ve městech.

Číst více