Co si představit pod pojmem digitální kompetence? Jak je implementovat do výuky? Jaký přínos mají digitální kompetence pro žáky? Sledujte debatu s učiteli, kteří se s vámi podělí o vlastní zkušenosti. 

Ptejte se v živé online debatě těch, kteří už začali.

Kulatý stůl Jak na digitální kompetence se koná 29. září 2022 od 15 hodin.

Tentokrát jsme pozvali zástupkyni ředitelky ZŠ Okružní z Mostu Michaelu Šicovou, která je zároveň aprobovanou učitelkou českého jazyka a výtvarné výchovy, pedagožky Annu Ritzovou ze ZŠ generála Z. Škarvady v Ostravě-Porubě a Hanu Zbořilovou z Reálného gymnázia a ZŠ Prostějov.

Jak v těchto školách šli na digitální kompetence? Jak o nich přemýšlelo vedení a učitelé ve sborovnách? Jak uvažovali o digitálních pomůckách? Čím začali? Co se jim osvědčilo a co se naopak nepovedlo podle očekávání?

K diskutujícím se připojí Eva Fanfulová, garantka rozvoje digitálních kompetencí v podpoře škol při „malých“ revizích RVP ZV v Národním pedagogickém institutu ČR.

Moderuje Josef Dašek.


Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více