Magazín moderního vzdělávání EduRevue získal nejvyšší ocenění v kategorii Externí tištěný časopis a noviny. V kategorii Veřejný sektor a politická komunikace skončil na třetím místě.
Zlatý středník je uznávaná profesní soutěž, kde se od roku 2002 hodnotí nejlepší komunikační projekty a firemní média v Česku a na Slovensku. Do letošního ročníku bylo přihlášeno celkem 642 prací ve 20 hlavních a 9 oborových kategoriích. Odborné poroty složené z profesionálů v oblasti PR a komunikace vybraly do finále 174 projektů, mezi nimi i EduRevue, které se ucházelo o ocenění ve dvou kategoriích.
„Umístění v soutěži Zlatý středník nás velmi těší a osobně ho vnímám jako ocenění práce celého týmu mých kolegů, spolupracovníků a odborníků ve vzdělávání, kteří se na jeho obsahu podílejí. Naší hlavní motivací bylo vytvořit časopis plný inspirace, sdílení příkladů dobré praxe, zajímavých rozhovorů, aby školám pomohl při zavádění zásadních změn, kterými v současnosti prochází vzdělávací systém,“ uvedla šéfredaktorka EduRevue Markéta Beková.
Nové číslo EduRevue bude distribuováno do základních škol po celé České republice v první polovině října. Aktuality je možné najít na samostatném webu EduRevue, kde jsou zdarma k dispozici i kompletní čísla časopisu v elektronické podobě.
O magazínu
Časopis EduRevue vychází v NPI od podzimu 2023. Je určen pedagogickým pracovníkům, odborné veřejnosti, rodičům i všem, kdo sledují vývoj a moderní trendy ve vzdělávání. Přináší rozhovory, analýzy, inspirativní praxi i odborné komentáře. Od počátku je provázán s osvětovou kampaní Měníme osnovy.
O soutěži Zlatý středník
Česko-slovenská profesní soutěž hodnotí nejlepší komunikační projekty a firemní média vznikající v České republice a na Slovensku. Odborná porota posuzuje přihlášené práce i napříč oborovými sektory a porovnává ty nejzajímavější osobnosti a PR agentury.