Konference se uskuteční ve středu 30. listopadu v Konferenčním centru Národního pedagogického institutu České republiky.

Cílem závěrečné konference projektu „Společné vzdělávání a podpora škol krok za krokem – Implementace Akčního plánu inkluzivního vzdělávání – metodická podpora“ (APIV A) je představit projekt zainteresovaným odborníkům, organizacím a institucím.

Každou klíčovou aktivitu představí kolegové z realizačního týmu, odborníci v dané oblasti. Na konferenci vystoupí prof. PhDr. Stanislav Štech, CSc., a uskuteční se sympozium, které povedou doc. Mgr. Šíp, Ph.D., a paní PhDr. Denglerová, Ph.D.


  • KDY: 30. 11. 2022 (středa), od 9:00 do 17:00 hod.
  • KDE: Konferenční centrum NPI ČR, Senovážné náměstí 872/25, Praha 1


Počet účastníků konference je omezen, proto se neváhejte přihlásit co nejdříve – prostřednictvím e-mailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Těšíme se na Vás.

Logolink OP VVV

Další aktuality

26. září 2024

Jak lépe připravovat děti na život v digitální éře?

Cílem spolupráce Partnerství pro vzdělávání 2030+ a NPI je propojit klíčové experty a expertky při hledání cest, jak zlepšit digitální wellbeing dětí ve školním prostředí.

Číst více

25. září 2024

Švédské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání ve Švédsku.

Číst více

12. září 2024

Podepsali jsme memorandum o spolupráci s organizací Elixír do škol

Ředitelé Ivo Jupa a Petra Prošková podepsali memorandum, aby mohly obě organizace lépe koordinovat aktivity zaměřené na profesní vzdělávání učitelů a na podporu motivace pedagogů k dalšímu vzdělávání.

Číst více

10. září 2024

Litva: co přinesla pilotáž externího hodnocení v odborném vzdělávání

Litva od roku 2022 postupně zavádí peer review jako formu externího hodnocení institucí odborného vzdělávání a přípravy. K jakým závěrům a doporučením dospěla v rámci pilotního projektu?

Číst více

04. září 2024

Ke spolupráci více tíhnou začínající učitelé i soukromé školy, ukazuje výzkum

Jak hodnotí čeští učitelé odborného vzdělávání spolupráci s vedením a kolegy? Spolupráce je celkově z hlediska postojů lépe přijímána na soukromých školách. Pozitivní postoj ke spolupráci s vedením mají především začínající učitelé.

Číst více