Zkušené lektorky vás na webináři provedou problematikou užití diagnostických nástrojů a doporučování podpůrných opatření u dětí a žáků, kteří používají češtinu jako druhý jazyk.

Lektorky představí také rozdíly v dostupných možnostech podpory u jednotlivých skupin žáků s ČDJ podle platné legislativy. Cíleně budou co nejvíce využívány příklady z kazuistik konkrétních dětí a žáků z poradenské praxe s možností stručně probrat i několik případů z klientely účastníků webináře.


Lektorky:

  • Mgr. Věra Pražáková
  • PhDr. Lenka Štěpánková, Ph.D.

Webinář je určen primárně pracovníkům školských poradenských zařízení. Účast je podmíněná doložením diplomu o ukončeném magisterském studiu speciální pedagogiky nebo psychologie. Do přihlášky je povinné uvést zaměstnavatele.

Další aktuality

02. září 2025

Příručka pro školy: Jak se stát centrem celoživotního učení

Jak systematicky rozvíjet další vzdělávání a stát se tak centrem celoživotního učení? Nová publikace pomáhá středním odborným školám připravit plán rozvoje celoživotního učení a převést ho do konkrétních kroků pomocí akčního plánování.

Číst více

01. září 2025

Česko 2035: pomalý nárůst expertů a stárnutí

Český trh práce čeká v příštím desetiletí pomalý růst zaměstnanosti. Hlavními výzvami jsou stárnutí populace a nedostatek vysoce kvalifikovaných pracovníků. Prognóza Cedefopu také odhaluje, které sektory porostou a kde může dojít k nerovnováze.

Číst více

13. srpen 2025

Maďarské odborné vzdělávání přehledně

Evropské středisko pro rozvoj odborného vzdělávání vydalo sérii publikací o odborném vzdělávání v Maďarsku.

Číst více

10. srpen 2025

Kurz NPI získal prestižní ocenění CADUV 2025 za nejlepší e-learning

E-learningový kurz Dítě s náročným chováním a úloha vychovatelů byl oceněn za kvalitu vzdělávání a inovativní přístup. Ocenění potvrzuje, že kurz splňuje vysoké mezinárodní standardy v designu i odbornosti a reflektuje pečlivý vývojový proces založený na spolupráci expertů.

Číst více

22. červenec 2025

Veřejná konzultace pomohla vylepšit návrh kurikula pro základní školy speciální

V rámci veřejné konzultace, která probíhala od 19. února do 31. března 2025, jsme prostřednictvím informačního systému, strukturovaného dotazníku a jinými cestami získali celkem 190 podnětů.

Číst více