Asistent/ka krajského pracoviště v Liberci
Baví vás udržovat věci v chodu?
Jste organizačně zdatní, pečliví a máte cit pro systém a detail? Láká vás možnost podílet se na provozu krajského pracoviště? Hledáme někoho, kdo nám pomůže uhlídat administrativu, držet termíny i zajišťovat hladký průběh všech akcí i procesů. Možná jste to právě Vy.
Obecná charakteristika pozice
Jako administrativní podpora budete mít důležitou roli při zajištění plynulého chodu všech činností, které krajské pracoviště zastává. Vaším úkolem bude koordinovat každodenní agendu, připravovat pracovní setkání, školení, udržovat přehled v dokumentech i systémech a zajišťovat, aby vše probíhalo efektivně a včas. Budete také pečovat o sdílené prostředí týmu, udržovat aktuální informace a podporovat kolegyně a kolegy v administrativních procesech. Vaše práce bude klíčová pro to, aby se tým mohl naplno soustředit na plnění úkolů.
Hlavní náplň činnosti
- Administrativní podpora týmu krajského pracoviště
- Organizace vzdělávacích programů, porad, setkání a schůzek (občerstvení pro účastníky, pozvánky, rezervace a příprava místností)
- Pořizování zápisů z pracovních jednání
- Správa kanálů MS Teams a dalších platforem
- Správa a aktualizace kontaktů
- Administrace dohod, pracovních výkazů a cestovních příkazů
- Vyřizování objednávek a pošty
Požadujeme
- Minimálně ukončené středoškolské vzdělání
- Samostatnost, spolehlivost, flexibilitu
- Znalost práce s MS Office – Outlook, Word, Excel, MS Teams na pokročilé úrovni
- Výbornou znalost českého jazyka
- Schopnost týmové práce
- Organizační schopnosti a příjemné vystupování
- Schopnost prioritizovat a dotahovat úkoly
- Zkušenosti na obdobné pozici výhodou
- Řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme
- Práci na úvazek 0,5 DPČ 8:00 – 12:00
- 25 dnů dovolené
- Mobilní telefon
- Notebook
Pokud Vás pozice zaujala, budeme se těšit na Vaše CV a pár slov o Vás. Vaše odpovědi, prosím, posílejte pomocí odpovědního formuláře do 25.7.2025
|
|
||||
|
|