Specifické potřeby dětí předškolního věku

Typ vzdělávacího programu: Kmenové vzdělávání

Anotace vzdělávacího programu:

Teoreticko - zážitkový seminář bude zaměřen na aplikaci teoretických poznatků z oblasti vývojové, pedagogické psychologie a psychologie osobnosti dítěte předškolního věku v praxi učitele mateřské školy. Účastníci budou seznámeni s aktuálními poznatky z těchto oborů. Důraz bude kladen na rozvoj emoční inteligence a naplnění emočních potřeb u dětí v mateřské škole - nutnost individualizace potřeb dítěte dle jeho osobnosti, temperamentu, věku apod. Lektor pedagogům připomene vývojové etapy dítěte a možnosti práce se zvláštnostmi v těchto obdobích a nabídne jim vhled do trendů a tendencí ve vývoji současné pedagogiky ve světě s přihlédnutím ke specifikům vzdělávání a historie výchovy v České republice, i s ohledem na ŠVP PV. V závěrečné diskusi si účastníci vymění zkušenosti z praxe s dětmi předškolního vzdělávání – případové studie, kazuistiky, sebereflexe a reflexe.

Číslo programu

K27-02-12-242

Kód programu

K27

Číslo akreditace

MSMT-21190/2022-4-763

Garant

Bc. Andrea Rotová

770 108 898
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Předškolní vzdělávání
Kraje
  • Praha a SČ
Datum konání

8. ledna 2025, 9:00–16:00

Cena

1390,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

8

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Jiří Halda

icon map pin

Místo konání

NPI ČR Praha a střední Čechy, Senovážné nám. 25, budova A

icon map pin

MAX účastníků

23

icon map pin

Cílová skupina
asistenti pedagoga, učitelé MŠ

Přihlásit se