Specifické potřeby dětí předškolního věku

Typ vzdělávacího programu: Kmenové vzdělávání

Anotace vzdělávacího programu:

Teoreticko - zážitkový seminář bude zaměřen na aplikaci teoretických poznatků z oblasti vývojové, pedagogické psychologie a psychologie osobnosti dítěte předškolního věku v praxi učitele mateřské školy. Účastníci budou seznámeni s aktuálními poznatky z těchto oborů. Důraz bude kladen na rozvoj emoční inteligence a naplnění emočních potřeb u dětí v mateřské škole - nutnost individualizace potřeb dítěte dle jeho osobnosti, temperamentu, věku apod. Lektor pedagogům připomene vývojové etapy dítěte a možnosti práce se zvláštnostmi v těchto obdobích a nabídne jim vhled do trendů a tendencí ve vývoji současné pedagogiky ve světě s přihlédnutím ke specifikům vzdělávání a historie výchovy v České republice, i s ohledem na ŠVP PV. V závěrečné diskusi si účastníci vymění zkušenosti z praxe s dětmi předškolního vzdělávání – případové studie, kazuistiky, sebereflexe a reflexe.

Číslo programu

K27-02-22-251

Kód programu

K27

Číslo akreditace

MSMT-21190/2022-4-763

Garant

Mgr. Lada Drimlová

773 593 861
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Předškolní vzdělávání
Kraje
  • Brno
Datum konání

bude upřesněno

Cena

1490,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

8

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Martina Bělohlávková
  • Mgr. Jiří Halda
  • PhDr. et PaedDr. Jana Matějková

icon map pin

Místo konání

NPI ČR Brno, Moravské náměstí 249/8

icon map pin

MAX účastníků

10

icon map pin

Cílová skupina
asistenti pedagoga, učitelé MŠ

Přihlásit se