Psychosociální a emoční charakteristiky nadaných žáků a dospívajících a jejich vliv na rozvoj jejich potenciálu

Problémové chování nadaných žáků

Typ vzdělávacího programu: Seminář

Anotace vzdělávacího programu:

Během semináře budou účastníci seznámeni s emočními a psychosociálními odlišnostmi nadaných žáků. Tyto odlišnosti mohou žákům, jak pomoci, tak bránit v rozvoji jejich potenciálu. Zatímco nadaní jedinci mohou svou jedinečnost prokázat již v předškolním věku, vývojová dyssynchronie, která se zdá být klíčovým faktorem možných psychosociálních a psychických obtíží, se vyvíjí postupně a může se projevit ve školním věku. Mezi nejčastější psychosociální problémy nadaných dětí tak patří perfekcionismus, poruchy učení, ADHD, poruchy autistického spektra nebo úzkosti. Lektorky předloží konkrétní příklady účinné intervence pro psychosociální podporu nadaným žákům, které vycházení z kazuistik nabytých při práci s nadanými žáky. Budou zmíněny příklady intervence ve škole, ale i výchovné intervence v rodině. Program na klíč zaměřený na specifika práce s nadanými/talentovanými žáky SŠ pro realizační tým projektu Smart Akcelerátor Plzeňského kraje I+ a odborníky z praxe, pracující s nadanou mládeží.

Číslo programu

A493-51-22-242

Kód programu

A493

Garant

Mgr. Dana Veselá, Ph.D.

770 181 771
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Střední a vyšší odborné vzdělávání
  • SŠ/VOŠ
  • Vzdělávání vedoucích pracovníků
  • SŠ/VOŠ
Kraje
  • Brno
Datum konání

4. prosince 2024, 9:00–16:00

Cena

1270,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

8

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Veronika Ješátková

icon map pin

Místo konání

NPI ČR Brno, Moravské náměstí 249/8

icon map pin

MAX účastníků

8

icon map pin

Cílová skupina
ředitele škol a školských zařízení G, učitelé gymnázií, učitelé SŠ, učitelé VOŠ, zástupci vysokých škol, statní pracovníci ve vzdělávání (zájmové a neformální, NNO apod.)

Přihlásit se