Psychosociální a emoční charakteristiky nadaných žáků a dospívajících a jejich vliv na rozvoj jejich potenciálu
Problémové chování nadaných žáků
Typ vzdělávacího programu: Seminář
Anotace vzdělávacího programu:
Během semináře budou účastníci seznámeni s emočními a psychosociálními odlišnostmi nadaných žáků. Tyto odlišnosti mohou žákům, jak pomoci, tak bránit v rozvoji jejich potenciálu. Zatímco nadaní jedinci mohou svou jedinečnost prokázat již v předškolním věku, vývojová dyssynchronie, která se zdá být klíčovým faktorem možných psychosociálních a psychických obtíží, se vyvíjí postupně a může se projevit ve školním věku. Mezi nejčastější psychosociální problémy nadaných dětí tak patří perfekcionismus, poruchy učení, ADHD, poruchy autistického spektra nebo úzkosti. Lektorky předloží konkrétní příklady účinné intervence pro psychosociální podporu nadaným žákům, které vycházení z kazuistik nabytých při práci s nadanými žáky. Budou zmíněny příklady intervence ve škole, ale i výchovné intervence v rodině. Program na klíč zaměřený na specifika práce s nadanými/talentovanými žáky SŠ pro realizační tým projektu Smart Akcelerátor Plzeňského kraje I+ a odborníky z praxe, pracující s nadanou mládeží.
Číslo programuA493-51-22-242 Kód programuA493 |
|
Garant
Mgr. Dana Veselá, Ph.D.
770 181 771
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
4. prosince 2024, 9:00–16:00
Cena
1270,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|