Tandem jako nástroj integrované výuky

Hashtagy: #tandem #tandemovavyuka #parovavyuka #integrace #tema

Typ vzdělávacího programu: Workshop

Vstupní úroveň účastníků: začátečníci, mírně pokročilí

Cíl vzdělávacího programu:

Účastník: – diskutuje nad pojetím tandemové a párové výuky – zhodnotí přínosy a možná úskalí tandemové výuky – nalézá vhodná témata k integraci výuky – získá praktické nástroje k realizaci tandemové výuky ve své škole

Anotace vzdělávacího programu:

Lektorka vám představí problematiku tandemové výuky a způsobů provedení. Budete společně analyzovat přínosy a úskalí, která sebou přináší. Součástí bude praktická ukázka výukové lekce, ve které dojde k propojení dvou různých předmětů. Následovat bude odborná diskuze a představení i hledání dalších námětů k tandemové výuce na ZŠ i SŠ. Jaké otázky budeme společně řešit: Tandemová nebo párová výuka? Lze s každým učit v tandemu? Skrze jaká témata lze uskutečňovat integrovanou výuku?

Území: Jeseník, Olomouc, Šumperk

Číslo programu

A318-95-211-251-WS-01

Kód programu

A318

Garant

Bc. Dita Ondrejčáková

777 185 015
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Projekty
  • IPs Kurikulum
Kraje
  • Olomouc
Datum konání

10. února 2025, 14:30–17:30

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

4

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Iva Dostálová Sekaninová
  • Mgr. Martin Stodůlka

icon map pin

Místo konání

NPI ČR Olomouc, Wellnerova 25

icon map pin

MAX účastníků

15

icon map pin

Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé MŠ

Přihlásit se