Tandem jako nástroj integrované výuky
Hashtagy: #tandem #tandemovavyuka #parovavyuka #integrace #tema
Typ vzdělávacího programu: Workshop
Vstupní úroveň účastníků: začátečníci, mírně pokročilí
Cíl vzdělávacího programu:
Účastník: – diskutuje nad pojetím tandemové a párové výuky – zhodnotí přínosy a možná úskalí tandemové výuky – nalézá vhodná témata k integraci výuky – získá praktické nástroje k realizaci tandemové výuky ve své škole
Anotace vzdělávacího programu:
Lektorka vám představí problematiku tandemové výuky a způsobů provedení. Budete společně analyzovat přínosy a úskalí, která sebou přináší. Součástí bude praktická ukázka výukové lekce, ve které dojde k propojení dvou různých předmětů. Následovat bude odborná diskuze a představení i hledání dalších námětů k tandemové výuce na ZŠ i SŠ. Jaké otázky budeme společně řešit: Tandemová nebo párová výuka? Lze s každým učit v tandemu? Skrze jaká témata lze uskutečňovat integrovanou výuku?
Území: Jeseník, Olomouc, Šumperk
Číslo programuA318-95-211-251-WS-01 Kód programuA318 |
|
Garant
Bc. Dita Ondrejčáková
777 185 015
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
10. února 2025, 14:30–17:30
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|