Zvládání stresu a regenerace aneb Praktické tipy pro pedagogy MŠ
Hashtagy: #stres #autoregulacezateee #relaxacnitechniky
Typ vzdělávacího programu: Workshop
Vstupní úroveň účastníků: mírně pokročilí, začátečníci
Cíl vzdělávacího programu:
Po absolvování programu by účastníci měli být schopni: Porozumět problematice zátěže v kontextu učitelské profese. Porozumět základním faktorům, které vedou ke vzniku zátěžových situací v této profesi. Popsat princip autoregulace. Prožít si vybrané autoregulační techniky Na základě praktických zkušeností získají návody, jak se sebou efektivně pracovat a předejít tak syndromu vyhoření, najít si konkrétní techniku na míru a tu aplikovat v praxi.
Anotace vzdělávacího programu:
Chceme-li poznat mechanismy zátěže a následně některé typy jejího autoregulačního zvládání, je nutné se nejprve věnovat specifické problematice učitelské profese (s přihlédnutím ke konkrétním problematickým oblastem, úzce souvisejících se vznikem zátěže a taktéž zátěží obecně). V následující programu si zdůrazníme princip autoregulace a autonomie při zvládání zátěže. Pozornost budeme upírat k vybraným konkrétním technikám vedoucím k jejímu odstranění. Zátěž, stres, hlavní principy zátěže u pedagogů; práce se stresem, autoregulace zátěže - praktické zkušenosti a návody, jak se sebou efektivně pracovat a předejít tak syndromu vyhoření.
Území: Jeseník, Olomouc, Šumperk
Číslo programuA318-95-211-242-WS-08 Kód programuA318 |
|
Garant
Bc. Dita Ondrejčáková
777 185 015
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
3. prosince 2024, 14:00–17:00
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|