Jak uchopit základní vzdělávací strategie v MŠ - prožitkové učení
Hashtagy: #prozitkoveuceni #vzdelavacistrategie
Typ vzdělávacího programu: Workshop
Vstupní úroveň účastníků: Předchozí zkušenost s tématem není nutná.
Cíl vzdělávacího programu:
Po absolvování programu budou účastníci schopni charakterizovat znaky prožitkového učení, navrhnout a realizovat činnosti využívající prožitkové učení odpovídající odlišnému věku a zkušenostem dětí v MŠ.
Anotace vzdělávacího programu:
Workshop je zaměřený na seznámení se s možnými cestami k implementaci aktuálních požadavků pro kvalitu předškolního vzdělávání dle RVP PV. Účastníci získají teoretické i praktické zkušenosti s jednou z hlavních vzdělávacích strategií - prožitkovým učením. Čas bude věnován: · Teoretické vymezení prožitkového učení – základní znaky, jeho význam a důležitost využití v pedagogické praxi. · Praktická část (ve skupinách) – analýza ukázek připravených aktivit, návrh a tvorba vlastní aktivity (lze využít donesené přípravy účastníků), realizace ve skupině. · Reflexe prožitých kooperativních činností, prostor pro diskuzi a sdílení inspirativní praxe.
Území: Domažlice, Klatovy, Tachov, Plzeň-jih
Číslo programuA318-95-141-242-WS-13 Kód programuA318 |
|
Garant
Mgr. Miroslava Sklenářová
775 571 656
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
3. prosince 2024, 13:00–16:00
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|