Potřeby žáků jako klíč k efektivní výuce
Hashtagy: #konstruktivistickavyuka
Typ vzdělávacího programu: Webinář
Vstupní úroveň účastníků: pokročilí, mírně pokročilí, začátečníci
Cíl vzdělávacího programu:
- Účastník rozliší efektivní výukové strategie z hlediska kognitivních věd.
- Účastník identifikuje základní potřeby žáků vzhledem k teorii motivace.
- Účastník navrhuje výukové metody s ohledem na východiska pedagogické psychologie.
Anotace vzdělávacího programu:
- Jak postupovat, pokud narážíme u žáků na nezájem o učení a frustraci?
- Lektor v kostce shrnuje techniky a učitelské strategie vycházející z kognitivních věd, pedagogické psychologie a učitelské praxe jako například aktivizující metody pro snížení kognitivní zátěže či identifikaci potřeb žáků.
- Nabídne účastníkům základní východiska efektivní konstruktivistické výuky.
Území: Jeseník, Olomouc, Šumperk
Číslo programuA528-95-211-242-WEB-01 Kód programuA528 |
|
Garant
Bc. Dita Ondrejčáková
777 185 015
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
21. listopadu 2024, 16:00–17:00
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|