Syndrom vyhoření - Jak předcházet vyhoření s mindfulness pro pedagogy

Hashtagy: #syndromvyhoreni

Typ vzdělávacího programu: Intervize (konzultace)

Vstupní úroveň účastníků: začátečníci

Cíl vzdělávacího programu:

Účastníci si uvědomí základy všímavosti, vyzkouší si
jednoduché praxe na každý den, aby
do života dokázali vtáhnout více radosti a uvolnění.
Vyzkouší si, jak lze pracovat se všímavostí vůči
vlastním myšlenkám v každém okamžiku, bytí v pozici
pozorování pocitů a myšlenek, nikoli jejich obětí

Anotace vzdělávacího programu:

Zkusme najít pomocí Mindfulness zase chuť do
aktivního života.
• Mindfulness (=všímavost) lze volně přeložit jako
bdělost, bdělá pozornost, vědomé směřování k
přítomnému okamžiku v pozici nehodnotícího
pozorovatele. Jeho benefity lze spatřit ve zlepšení
• soustředění, snížení míry stresu, zvýšení pozitivních
emocí atd.
• Vysvětlíme si, jak žít více v souladu se svými pocity a
prožitky; jak spolupracovat se svým tělem.
 

Území: Nový Jičín, Frýdek-Místek

Číslo programu

A316-95-203-242-INT-01

Kód programu

A316

Garant

MgA. Jitka Rosenbaumová


Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Projekty
  • IPs Kurikulum
Kraje
  • Ostrava
Datum konání

3. prosince 2024, 17:00–20:00

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

4

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Petra Dehnerová

icon map pin

Místo konání

On-line

icon map pin

MAX účastníků

15

icon map pin

Cílová skupina
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé MŠ, učitelé nižšího stupně gymnázií, učitelé SOŠ a SOU, učitelé SŠ, učitelé ZUŠ a SUŠ, zástupci ředitelů škol a školských zařízení ZV, zástupci
Na tento vzdělávací program se již nelze hlásit.