DIGIakce: Využívání digitálních technologií a AI při rozvoji digitálních kompetencí žáků - prezenční akce (Zlín)

Typ vzdělávacího programu: Neakreditované akce (workshopy, konference, kulaté stoly…)

Anotace vzdělávacího programu:

Zveme všechny učitele na DIGIakci zaměřenou na inovativní využívání digitálních technologií a umělé inteligence ve výuce. Program začne workshopem o aplikacích Canva a ScioBot, kde se společně podíváme na to, jak tyto nástroje využít pro rozvoj digitálních kompetencí učitelů i žáků, jak si usnadnit každodenní práci a podpořit kreativitu ve výuce. 

Součástí programu bude také možnost navštívit dvě ukázkové hodiny u našich učitelů (např. AI v literární výchově, tandemová výuka aj.). Protože jsme základní škola se zaměřením na cizí jazyky, můžete se těšit na hodiny vedené učiteli jazyků, ale také na výuku na prvním stupni, informatiku či hudební výchovu. V rámci těchto ukázkových hodin se zaměříme i na informatické vzdělávání a rozvoj informatického myšlení u žáků. 

Přijďte se inspirovat, vyzkoušet nové nástroje a sdílet zkušenosti s kolegy při rozvoji digitálních dovedností! 

Webové stránky školy: https://zskvitkova.edupage.org 

Časový harmonogram:  

8:00–8:20 – prezence, příchod do školy 

8:20–9:00 – úvodní přivítání, organizace dne, prohlídka školy 

9:00–10:30 – AI ve výuce (generování textu – testy, písemné práce, pracovní listy, generování obrázků, ScioBot, AI v Canva for Education) 

10:30–10:55 – coffee break 

10:55–11:40 – 1. ukázková hodina dle výběru: 

  • AI v literární výchově (Marcela Langerová) 

  • Práce s roboty a AI ve výuce (Vojtěch Najman) 

  • Tandemová výuka – Využití Actionboundu ve výuce na 1. stupni (Jana Lorencová a Vilma Hnátíková) 

11:40–11:50 – přestávka 

11:50–12:35 – 2. ukázková hodina dle výběru 

  • ICT nástroje ve výuce AJ (Jana Fancová) 

  • Ukotvení slovní zásoby a gramatických struktur v NJ (Ivana Šilc) 

  • Používání digitálních technologií v NJ (Daniela Kratinová) 

  • Hudební software v HV (Martin Vávra) 

12:45–13:30 – rozbor vyučovací hodiny a sdílení dobré praxe 

13:30–14:00 – diskuze, zpětná vazba, ukončení 

Pro zájemce je možné objednat oběd v naší školní jídelně – více informací / objednávka na e-mailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 

DIGIakce jsou společnou aktivitou projektu NPO3.1 DIGI (https://revize.edu.cz/) v NPI ČR a externích subjektů/školských zařízení, které na své akci umožňují sdílení zkušeností více škol a přinášejí zajímavé inspirace v oblasti digitálního vzdělávání. Garantem obsahu DIGIakce je hostující organizace/organizátor Základní škola Zlín, Kvítková 4338, příspěvková organizace, Kvítková 4338,760 01 Zlín, NPI ČR v pilotním režimu monitoruje a podporuje zdárný průběh akce, všem lektorům i účastníkům akce je nabízena navazující spolupráce. Průběžná výzva k DIGIakcím je otevřená všem školám a školským zařízením, sledujte web https://revize.edu.cz/inspirujte-kolegy#digiakce     

Změna programu vyhrazena!   

Číslo programu

A770-81-23-251

Kód programu

A770

Garant

Ing. Markéta Cejnarová

737 828 461
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • NPO - 3.1 DIGI
  • ICT Revize RVP
Kraje
  • Praha
  • Střední Čechy
  • České Budějovice
  • Plzeň
  • Karlovy Vary
  • Ústí nad Labem
  • Liberec
  • Hradec Králové
  • Pardubice
  • Ostrava
  • Olomouc
  • Brno
  • Zlín
  • Jihlava
Datum konání

11. února 2025, 08:00–14:00

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

8

icon map pin

Lektoři
  • Lektoři NPI ČR

icon map pin

Místo konání

Základní škola Zlín, Kvítková 4338, příspěvková organizace Kvítková 4338, 760 01 Zlín

icon map pin

MAX účastníků

20

icon map pin

Cílová skupina
asistenti pedagoga, koordinátoři ICT, pedagogičtí pracovníci PPP, ředitelé a zástupci škol a školských zařízení, učitelé všech druhů a typů škol, učitelé všech druhů a typů škol, vedoucí pracovníci škol a školských zařízení, zástupci ředitelů škol a

Přihlásit se