SOS pro neaprobované učitele VV na 2. stupni ZŠ -vzájemná pomoc, rady, tipy pedagogů

Hashtagy: #vytvarkanazakladce #vyukavytvarky #vytvarnavychova #vv_neaprobovane #vzajemnapomocpedagoguprohodinyvytvarnevychovy

Typ vzdělávacího programu: Intervize (konzultace)

Vstupní úroveň účastníků: pokročilí, mírně pokročilí, začátečníci

Cíl vzdělávacího programu:

Účastníci prostřednictvím vzájemného sdílení získají praktické rady a tipy na zajímavou, efektivní vyučovací hodinu Výtvarné výchovy v situaci, kdy VV není jejich aprobovaným předmětem.

Po absolvování tohoto vzdělávacího programu budou účastníci schopni využít v praxi získané inspirační zdroje pedagogů a další rady, tipy a doporučení.

Anotace vzdělávacího programu:

Ocitli jste se v situaci, kdy máte vyučovat výtvarnou výchovu na 2. stupni základní školy a nemáte žádné zkušenosti? Pojďte vzájemně sdílet a předávat si zkušenosti, praktické rady, tipy.

Vzdělávací program je zaměřený na vzájemné sdílení a reflexi mezi pedagogy v území - v tématech

  • jak se rychle a efektivně připravit na první hodiny,
  • jak si sestavit tematický plán,
  • jaké aspekty brát v úvahu při plánování výuky,
  • jak připravit jednotlivé výukové jednotky,
  • jak nastavit systém hodnocení prací žáků,
  • jaké jsou možnosti prezentace žákovských prací.

Pedagogové se vzájemně budou inspirovat a předávat tipy na další inspirační zdroje, které mohou usnadnit přípravu a obohatit výuku.

Území: Chrudim, Pardubice

Číslo programu

A316-95-191-242-INT-04

Kód programu

A316

Garant

Mgr. Jana Kuchyňková

775 393 966
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Projekty
  • IPs Kurikulum
Kraje
  • Pardubice
Datum konání

4. prosince 2024, 15:00–18:00

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

4

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Sylva Horáková

icon map pin

Místo konání

NPI ČR Pardubice, Za Pasáží 657

icon map pin

MAX účastníků

12

icon map pin

Cílová skupina
učitelé 2. stupně ZŠ, zástupci územních kabinetů

Přihlásit se