Odborný panel - Jak začlenit kompetence a gramotnosti do výuky a života školy a jak vyhodnocovat pokroky žáků
Typ vzdělávacího programu: Odborný panel
Anotace vzdělávacího programu:
Pojďte s námi diskutovat o tom, jak efektivně provázat vzdělávací cíle zaměřené na rozvoj klíčových kompetencí a gramotností do konkrétních vzdělávacích oborů a předmětů. Naším cílem je ukázat, jak lze propojit vzdělávací cíle s konkrétními obory a jak podpořit vyhodnocování dopadu těchto strategií na učení žáků a žákyň. I když existují ověřené postupy, je nezbytné, aby si každý učitel sám ověřil, jak zvolený přístup funguje právě v jeho třídě.
Během panelu se budeme věnovat dvěma hlavním záměrům:
-
Představíme konkrétní příklady, jak propojit učení zaměřené na rozvoj kompetencí nebo čtenářské gramotnosti s cíli jednotlivých oborů či předmětů.
-
Ukážeme možnosti hodnocení dětského učení při rozvoji kompetencí a čtenářské gramotnosti v rámci jednotlivých předmětů.
Svou účast přislíbili:
Dáša Zouharová a Martin Polách, Lipka – školské zařízení pro environmentální vzdělávání Brno
Ondřej Horák, Centrum občanského vzdělávání
Věra Hradecká, učitelka fyziky v ZŠ Kly
Území:
Číslo programuU13-93-11-242-OP-02 Kód programuU13 |
|
Garant
Mgr. Eva Keclíková
222 122 298
778 759 047
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
2. prosince 2024, 10:00–15:00
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|