Wellbeing pedagogického sboru
Aby bylo ve škole dobře i pedagogům :)
Hashtagy: #wellbeing #klimaskoly #psychohygienapedagoga #osobnostni a eticka vychova #zazitkova pedagogika #socialnidovednosti
Typ vzdělávacího programu: Krajský workshop
Vstupní úroveň účastníků: pokročilí, mírně pokročilí, začátečníci
Cíl vzdělávacího programu:
Účastníci si prohloubí základy spolupráce ve skupině, řešení nestandardních problémů, předávání informací za cílem vyřešení problému. Dále budou mít příležitost zaměřit se do budoucna a uvědomit si, kam chtějí dál směřovat. Účastníci budou motivování k tvůrčí spolupráci mezi pedagogy a jejich žáky.
Anotace vzdělávacího programu:
Krajský workshop je rozdělen do několika bloků a navazuje na komplexnější wellbeing zdůrazňovaný ve Strategii 2030+
- V prvním bloku se účastníci budou moci zapojit do aktivit typu dynamics, což jsou aktivity, které nemají dopředu jasný vzorec řešení. Jejich úspěšné splnění vyžaduje dobrý nápad, zapojení a spolupráci všech účastníků a kvalitní vedení skupiny.
- V dalším bloku si budou moci vyzkoušet principy komunikace a řešení úkolu postavené především na sdílení informací.
- Třetí blok poskytne účastníkům prostor být kreativní a zamyslet se nad svými osobními cíli do budoucna. Pedagogové si vyzkouší některé aktivity, které ukáží, že těžiště školního klimatu vychází především z mezilidských vztahů.
Ve všech aktivitách bude zdůrazněna síť různých vztahů, ve kterých se každý z nás pohybuje, a jejich intenzita. V rámci diskuze si připomeneme očekávání společnosti od školy a učitelů. Formou aktivit zážitkové pedagogy budeme simulovat možné konflikty, problémy, které ve škole vzniknou, a společně navrhovat případná řešení. Velmi zásadní pro učitele samotného jsou jeho sociální dovednosti, které je možné rozvíjet.
Území: Děčín, Litoměřice, Most, Teplice, Ústí n. Labem, Chomutov, Louny
Číslo programuA315-95-162-242-KWS-04 Kód programuA315 |
|
Garant
Mgr. Lucie Melechovská
778 460 674
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
24. ledna 2025, 09:00–15:00
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|