AI ve výuce českého jazyka - 1. část
Hashtagy: #aivcestine
Typ vzdělávacího programu: Neakreditované akce (workshopy, konference, kulaté stoly…)
Vstupní úroveň účastníků: mírně pokročilí
Anotace vzdělávacího programu:
Přestanou žáci kvůli umělé inteligenci přemýšlet, psát a tvořit? Nebo naopak s AI souvisí nějaké dovednosti, které máme žáky naučit? A může AI nějak při psaní pomáhat? Tento workshop nabídne několik aktivit i ucelených lekcí, které nám pomohou odpovědět na otázku, zda si AI získala své místo ve výuce českého jazyka. První část této série workshopů se bude zabývat tím, jak AI ovlivňuje psaní referátů a jak využít AI pro brainstorming a jako jednoduchého pomocníka k ilustraci textu.
Přestanou žáci kvůli umělé inteligenci přemýšlet, psát a tvořit? Nebo naopak s AI souvisí nějaké dovednosti, které máme žáky naučit? A může AI nějak při psaní pomáhat? Tento workshop nabídne několik aktivit i ucelených lekcí, které nám pomohou odpovědět na otázku, zda si AI získala své místo ve výuce českého jazyka. První část této série workshopů se bude zabývat tím, jak AI ovlivňuje psaní referátů a jak využít AI pro brainstorming a jako jednoduchého pomocníka k ilustraci textu.
Praktický workshop vyžaduje základní znalosti o nástrojích umělé inteligence a navazuje na teoretický webinář. Před workshopem doporučujeme webinář absolvovat (odkaz na vypsané termíny zde: Úvod do generativní AI pro učitele), nebo zhlédnout ze záznamu online, odkaz na záznam zde: Generativní umělá intelligence pro učitele.
Číslo programuA556-101-11-242-02 Kód programuA556 |
Garant
Mgr. Hana Kožár Rohovská
|
Kraje
|
Datum konání
14. ledna 2025, 15:00–17:15
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|