Základní sociální potřeby a důsledky jejich nedosycenosti v ZŠ
Typ vzdělávacího programu: Kmenové vzdělávání
Anotace vzdělávacího programu:
V první části semináře lektor seznámí účastníky se základními sociálními potřebami žáků - potřebou místa, potřebou bezpečí, potřebou podnětu, péče a výživy, potřebou podpory a opory a potřebou limitu. Tyto potřeby patří k hlubokým a často nepoznaným zdrojům chování žáků. Účastníci se seznámí s Pesso-Boyden terapií, současným novodobým směrem, zabývajícím se mj. důsledky nedosycenosti primárních potřeb v průběhu celého lidského života. Lektor ukáže přítomným typické projevy při neuspokojení jednotlivých potřeb. Vysvětlí, jak rozeznávat příčiny nepřiměřeného chování u svých žáků a uspokojením konkrétní potřeby eliminovat případné patologické projevy žáka již v jeho zárodku. Ve druhé části programu budou teoretické postupy dokumentovány na konkrétních příkladech z praxe lektora i z praxe účastníků. Na závěr lektor doporučí přítomným literaturu a další informační zdroje na toto téma.
Číslo programuS70-03-12-251 Kód programuS70 |
Číslo akreditaceMSMT-6488/2022-6-328 |
Garant
Bc. Andrea Rotová
770 108 898
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
5. května 2025, 9:00–16:00
Cena
1690,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|