Příroda jako učebna - Badatelská výuka přírodovědných předmětů v terénu
Hashtagy: #priroda #badatelstvi #badatelskavyuka
Typ vzdělávacího programu: Seminář
Vstupní úroveň účastníků: mírně pokročilí
Cíl vzdělávacího programu:
Účastníci si prakticky vyzkoušejí přírodovědné badatelské činnosti vhodné k realizaci v přírodě, získají tipy na zpestření výuky přírodovědných předmětů, uvědomí si mezipředmětové vazby.
Anotace vzdělávacího programu:
Workshop je připraven pro učitele, kteří chtějí zpestřit svoji výuku badatelskou činností. Účastníci se seznámí s výhodami i s úskalími badatelských činností, které lze realizovat v přírodě, popř. mimo běžnou třídu za využití chodeb školy apod. Osobně si vyzkoušejí např. hledání zašifrovaných chemických prvků, morfologie rostlin v QR kódu, řešení rébusů, křížovky a osmisměrky, které lze následně využít napříč přírodovědnými předměty.
Témata z jednotlivých oborů:
· Zeměpis – Co je step, Mrtvé moře, Světový oceán, Výbuch sopky.
· Fyzika – Změny skupenství, Tříbarevný koktejl, Fyzikální měření, Fyzikální veličiny a jednotky.
· Přírodopis – Hormony, Trávicí soustava, Hemisféry, Smyslové orgány.
· Chemie – Fotosyntéza, Prvky v lidském těle, Sopka chrlící lávu, Tajné písmo.
Prostor bude věnován i vzájemnému sdílení dalších tipů do výuky.
Území: Plzeň-město, Plzeň-sever, Rokycany
Územní metodický kabinet: Přírodní vědy
Číslo programuA317-95-142-251-SEM-13 Kód programuA317 |
|
Garant
Mgr. Bc. Petra Duspívová Hlávková
770 199 058
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
20. května 2025, 14:30–17:30
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|