Třídnické hodiny, třídní učitel, inspirace do třídnických hodin
Aneb jak prakticky na průřezové téma nového RVP Péče o wellbeing
Typ vzdělávacího programu: Workshop
Vstupní úroveň účastníků: mírně pokročilí
Cíl vzdělávacího programu:
Účastníci získají nespočet konkrétních materiálů, které mohou obratem využít pro práci s třídním kolektivem, dále odkazy na materiály, které lze velmi dobře využít (knihy, kartičky, www). Získají návod, jak dostat principy TH do běžných hodin, takřka každodenně. Učitelé najdou uplatnění získaných metod v každodenní praxi, víceméně napříč všemi vzdělávacími oblastmi.
Anotace vzdělávacího programu:
Témata workshopu:
-
Poskytnout učitelům přehled o roli třídního učitele.
-
Osobnostní předpoklady pro roli třídního učitele.
-
Představit efektivní metody do třídnických hodin, zejména metody běžné v zážitkové pedagogice. Jedná se o rozhovor, diskuzi, didaktické hry, řešení problémové situace, besedy, projekty atd.
-
Strategie pro podporu pozitivního školního klimatu.
-
Získání praktických dovedností pro využití zážitkové pedagogiky, přímo na workshopu si účastníci vyzkouší aktivity, které budou zároveň reflektovat.
-
Inspirace pro každodenní práci ve škole - jak rozvrhnout práci třídního učitele, jak plánovat třídnické hodiny a další aktivity se třídou.
-
Rozvoj klíčových kompetencí v třídnických hodinách, na třídních akcích (zejména kompetence sociální, personální, k řešení problému).
Území: Brno-město
Územní metodický kabinet: Předškolní a prvostupňové vzdělání
Číslo programuA318-95-221-251-WS-08 Kód programuA318 |
|
Garant
Mgr. Bc. Veronika Sedláček Rychtová
771 129 441
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
23. dubna 2025, 16:00–19:00
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|