Budování pozitivního třídního klimatu v heterogenní třídě

Typ vzdělávacího programu: Seminář

Anotace vzdělávacího programu:

Seminář vám pomůže ve třech dílčích oblastech rozvíjet kompetence pro práci s pestrou třídou. Budeme se věnovat účinným způsobům využívání rutin a rituálů ve výuce. Úpravou pracovního prostředí a podporou žádoucího chování žáků s důrazem na práci s třídními pravidly. Vzdělávání jsme navrhli tak, abyste si sami vyzkoušeli doporučené tipy a naplánovali si konkrétní kroky pro rozvoj vlastní pedagogické praxe v oblasti budování pozitivního třídního klimatu.

Dodržujme pravidelné rituály navozující žákům pocit „my“   

Řekneme si, co chápat pod rutinami a rituály, jak je používat na začátku, v průběhu a na konci hodiny a v neposlední řadě zazní osvědčené tipy pro jejich užívání.

Upravme pracovní prostředí tak, aby umožňovalo otevřené vyučování

Povíme si, co je to otevřené vyučování, poskytneme vám osvědčené tipy pro úpravu pracovního prostředí ve vztahu k potřebám žáků. Detailněji se budeme zabývat příklady práce v hnízdech, stanovištní výukou, individuálním pracovním místem či tvorbou relaxačních koutků.

Podporujme žádoucí chování žáků

Budeme se zabývat osvědčenými tipy pro upevňování žádoucího chování žáků s důrazem na tvorbu, trénink a vyhodnocování dodržování pravidel. Navrhneme postupy při opakovaném nedodržování zaváděných pravidel.

Číslo programu

A866-25-22-251

Kód programu

A866

Garant

Mgr. Lada Drimlová

773 593 861
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Základní vzdělávání
  • 1. stupeň ZŠ
  • 2. stupeň ZŠ
Kraje
  • Brno
Datum konání

10. června 2025, 9:00–16:00

Cena

1690,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

8

icon map pin

Lektoři
  • PhDr. Josef Mižigar

icon map pin

Místo konání

NPI ČR Brno, Moravské náměstí 249/8

icon map pin

MAX účastníků

18

icon map pin

Cílová skupina
asistenti pedagoga, odborní pracovníci školních poradenských pracovišť, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ

Přihlásit se