Jak učit češtinu na 1. stupni podle nového RVP?
Hashtagy: #revizervp #rvp #svp
Typ vzdělávacího programu: Webinář
Anotace vzdělávacího programu:
Revize RVP ZV přináší významné změny ve výuce českého jazyka na 1. stupni. Nově se zdůrazňuje komunikační přístup, snižují se nároky v oblasti osvojování pravopisu a větné skladby a dochází ke sloučení dosavadních okruhů (komunikační a slohová výchova, jazyková výchova, literární výchova) do jednotného celku.
Na webináři se zaměříme na:
• Komunikační přístup ve výuce: Co obnáší a jak jej efektivně implementovat do výuky českého jazyka?
• Úpravy očekávaných výstupů: Jak se změnily požadavky na znalosti a dovednosti žáků v oblasti českého jazyka?
• Integrace digitálních technologií: Jak využít technologie k rozvoji čtenářské a pisatelské gramotnosti žáků?
Součástí webináře budou praktické ukázky a doporučení, jak přizpůsobit školní vzdělávací program (ŠVP) v souladu s revidovaným RVP ZV. Diskutovat budeme i o možných výzvách při zavádění těchto změn do praxe.
Webinář je určen pro učitele 1. stupně základních škol, kteří chtějí získat přehled o aktuálních změnách v RVP ZV a inspirovat se pro svou pedagogickou praxi.
Lektorem webináře bude Dana Ticháčková.
Mgr. Dana Ticháčková je zkušená pedagožka s dlouholetou praxí ve výuce na 1. stupni základní školy. Působí jako učitelka na 26. základní škole v Plzni, kde vyučuje žáky 1. stupně. Aktivně se zapojuje do profesních komunit, je členkou Učitelské platformy a pracovní skupiny SKAV pro revizi RVP ZV. Ve své výuce klade důraz na individuální přístup k žákům, formativní hodnocení a podporu jejich wellbeingu. Svými aktivitami přispívá k rozvoji klíčových kompetencí žáků na 1. stupni ZŠ.
Délka webináře: 60 minut.
Registrace nejpozději do 19. 3. 2025 do 15:00.
Vstupenky na ZOOM najdete ve svém emailu dvě hodiny před začátkem webináře.
Území:
Číslo programuA468-94-11-251-WEB-16 Kód programuA468 |
|
Garant
Mgr. Jiří Nekola
776 222 888
776 222 888
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
19. března 2025, 17:00–18:00
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|