Formativní a kriteriální hodnocení žáků II. stupně ZŠ a jeho techniky

Hashtagy: #formativnihodnoceni

Typ vzdělávacího programu: Krajský workshop

Vstupní úroveň účastníků: pokročilí, mírně pokročilí, začátečníci

Cíl vzdělávacího programu:

Po absolvování tohoto vzdělávacího programu budou účastníci schopni definovat rozdíly ve formativním a sumativním hodnocením.

Anotace vzdělávacího programu:

Workshop je zaměřen na formativní hodnocení žáků na ZŠ s důrazem na 2. stupeň.

Témata:

· Pojmy formativní hodnocení, kriteriální hodnocení, slovní hodnocení, sumativní hodnocení.

· Hodnocení žáků dle kritérií stanovených učitelem a ředitelem školy.

· Proč používat formativní hodnocení žáků.

· Jak zvládnout ve škole formativní hodnocení žáků.

· Šest oblastí jako podmínka formativního hodnocení: Podporující prostředí. Učební cíle. Výukové strategie. Hodnotící postupy. Zpětná vazba. Aktivní učení.

· Překonávání překážek při zavádění formativního hodnocení.

· Co se osvědčilo.

· Hodnocení učitelem, hodnocení spolužáků a sebehodnocení.

· Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

· Triády.

· Techniky formativního hodnocení, praktické ukázky.

Území: Česká Lípa, Liberec, Jablonec n. Nisou, Semily

Číslo programu

A315-95-172-251-KWS-02

Kód programu

A315

Garant

Monika Pittnerová

770 119 434
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Projekty
  • IPs Kurikulum
Kraje
  • Liberec
Datum konání

23. dubna 2025, 09:00–15:00

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

8

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Karel Bárta

icon map pin

Místo konání

NPI ČR Liberec, Masarykova 28

icon map pin

MAX účastníků

18

icon map pin

Cílová skupina
ředitelé a zástupci škol a školských zařízení, učitelé 2. stupně ZŠ, zástupci územních kabinetů

Přihlásit se