Třídnické hodiny, třídní učitel, inspirace do třídnických hodin
Aneb jak prakticky na průřezové téma nového RVP Péče o wellbeing
Typ vzdělávacího programu: Workshop
Vstupní úroveň účastníků: mírně pokročilí
Cíl vzdělávacího programu:
Účastníci získají nespočet konkrétních materiálů, které mohou obratem využít pro práci s třídním kolektivem, dále odkazy na materiály, které lze velmi dobře využít (knihy, kartičky, www). Získají návod, jak dostat principy TH do běžných hodin, takřka každodenně. Učitelé najdou uplatnění získaných metod v každodenní praxi, víceméně napříč všemi vzdělávacími oblastmi.
Anotace vzdělávacího programu:
Témata workshopu:
- Poskytnout učitelům přehled o roli třídního učitele.
- Osobnostní předpoklady pro roli třídního učitele.
- Představit efektivní metody do třídnických hodin, zejména metody běžné v zážitkové pedagogice. Jedná se o rozhovor, diskuzi, inscenační techniky, didaktické hry, řešení problémové situace, besedy, projekty atd.
- Strategie pro podporu pozitivního školního klimatu.
- Získání praktických dovedností pro využití zážitkové pedagogiky, přímo na workshopu si účastníci vyzkouší aktivity, které budou zároveň reflektovat.
- Inspirace pro každodenní práci ve škole - jak rozvrhnout práci třídního učitele, jak plánovat třídnické hodiny a další aktivity se třídou.
- Rozvoj klíčových kompetencí v třídnických hodinách, na třídních akcích (zejména kompetence sociální, personální, k řešení problému).
Území: Jindřichův Hradec, Tábor, Písek
Číslo programuA318-95-131-251-WS-02 Kód programuA318 |
|
Garant
Mgr. Lucie Jarkovská
770 146 257
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
14. května 2025, 16:00–19:00
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|