Digitální kompetence ve výuce cizích jazyků pro střední odborné školy, 2. část

pilotáž, krátký kurz pro rozvoj digitálních kompetencí

Hashtagy: #cizijazyky

Typ vzdělávacího programu: Neakreditované akce (workshopy, konference, kulaté stoly…)

Vstupní úroveň účastníků: pokročilí , mírně pokročilí

Anotace vzdělávacího programu:

Webinář je určen pro učitele cizích jazyků pro střední odborné školy a navazuje na krátký kurz Digitální kompetence ve výuce cizích jazyků pro střední odborné školy, 1. část. Lze ho ale samozřejmě absolvovat i samostatně. Kurz nabízí praktické nástroje a inspiraci pro učitele, kteří chtějí obohatit svou výuku moderními technologiemi. Účastníci se naučí vytvářet videoklipy v Canvě, generovat originální písně pomocí ChatGPT a aplikace Suno, tvořit koláže a další digitální výstupy (např. v Classtools.net). Účastníci se seznámí s tím, gradovat aktivity, umožňující diferenciaci podle úrovně a potřeb žáků. Webinář poskytne konkrétní příklady, jak technologie přirozeně zapojit do jazykového vzdělávání, zvýšit motivaci žáků a rozvíjet jejich kreativitu a digitální kompetence.  

Kurz je určen uživatelům, kteří již mají zkušenosti s aplikací Canva a chatboty. Vítána je registrace do aplikace Canvy (nejlépe Edu verze) a ChatGPT. Účastníkům doporučujeme pracovat na počítači nebo notebooku, tablet není zcela vhodný. 

Číslo programu

A888-74-11-251

Kód programu

A888

Garant

Mgr. Renata Majvaldová

778 454 398
renata.majvaldova@npi.cz

Druh vzdělávání
  • NPO - 3.1 DIGI
  • ICT Revize RVP
Kraje
  • Praha
  • Střední Čechy
  • České Budějovice
  • Plzeň
  • Karlovy Vary
  • Ústí nad Labem
  • Liberec
  • Hradec Králové
  • Pardubice
  • Ostrava
  • Olomouc
  • Brno
  • Zlín
  • Jihlava
Datum konání

20. května 2025, 15:30–17:00

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

2

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Danuše Kubová

icon map pin

Místo konání

on-line

icon map pin

MAX účastníků

25

icon map pin

Cílová skupina
učitelé SOŠ a SOU, učitelé SŠ

Přihlásit se